کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع از عملکرد جهاد کشاورزی در توزیع میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد

14 فروردين 1396 ساعت 8:47


رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بهتر از هر سال تأمین و توزیع میوه شب عید را در سطح این استان داشتیم.
سعید نظری در ادامه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که امسال توسط جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد تأمین میوه باکیفیت شب عید بود.
این مسؤول در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین نوع سیب و پرتقال امسال در جایگاه‌های توزیع میوه در دسترس مردم و مسافران و گردشگران قرار گرفت که از نظر کیفیت رضایت خوبی در بین آن‌ها مشاهده می‌شد.
مسؤول روابط عمومی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص ریاست سازمان علی‌رغم مشکلی که در سانحه تصادف داشت شخصا بر پروسه تأمین و توزیع میوه در جایگاه‌ها نظارت می‌کرد.
نظری با بیان اینکه نظارت بر جایگاه‌ها وظیفه جهاد کشاورزی نیست افزود: اما به دلیل حساسیت موضوع مسؤولان جهاد کشاورزی برای رفاه حال مردم در صحنه حضور داشتند.
وی با بیان این که هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست افزود: اما همه توان خود و تدابیر لازم را برای تأمین و توزیع میوه شب عید به کار گرفتیم که در نوع خود کاری کم‌نظیر بود.
این مسؤول در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد کشاورزی استان در سال جدید با تکیه بر فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید همه تلاش خود را برای عملیاتی کردن این فرمان به کار خواهد گرفت.
نظری گفت: در سال گذشته تلاش گسترده‌ای از سوی جهاد کشاورزی استان برای تحقق فرمان رهبری در سال ۹۵ صورت گرفت که دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله تولدی گندم و سایر محصولات کشاورزی داشتیم.


کد مطلب: 241255

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241255/دفاع-عملکرد-جهاد-کشاورزی-توزیع-میوه-شب-عید-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1