کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح جزئیات سفر نماینده بویراحمد و دنا به آلمان

13 فروردين 1396 ساعت 21:26


مشاور نماینده بویراحمد و دنا گفت: سفر آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا به هانوفر آلمان یک سفر کاری بود.
خسرو اسفندیاری در گفت‌وگو با کبنانیوز، با اشاره به خبرهای مبنی بر فعالیت نوروزی نماینده بویراحمد و دنا، اظهار کرد: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر ارتباطات برای انجام یک سفر کاری به آلمان سفر کرده بود.
وی تشریح کرد: آقای زارعی پس از سفر زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) به همراه وزیر ارتباطات جهت بازدید از نمایشگاه سبیت به هانوفر آلمان سفر کرد.
اسفندیاری گفت: ایشان با دعوت وزیر ارتباطات و به نمایندگی از کمیسیون صنعت و معدن به این سفر رفت.
مشاور نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: بدون شک حاصل این سفر برای کشورمان پرخیر و برکت خواهد بود.
بنا بر این گزارش، «سبیت» بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیاست. نمایشگاه کامپیوتر هانوفر (CeBIT) بزرگترین رویداد دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فن آوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان معیاری برای کاربرد خلاقیت و هنر در صنعت فناوری اطلاعات شناخته می شود که جالب ترین و خلاقانه ترین ایده های عملی شده را می توان درآن یافت. طیف وسیعی از کمپانی‌ها، سازمان‌ها و مراکز معتبر پژوهشی مرتبط با تکنولوژی‌ های نوین ارتباطی و اطلاعاتی در نمایشگاه کامپیوتر آلمان شرکت می‌ کنند و دستاوردهای تخصصی خود را در معرض دید عموم و کارشناسان این صنعت قرار می‌ دهند. نمایشگاه فناوری اطلاعات هانوفر معروف به سبیت، که مورد توجه سیاستمداران نیز هست، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات برای عرضه و فروش آنها به تمام دنیاست.


کد مطلب: 241235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241235/تشریح-جزئیات-سفر-نماینده-بویراحمد-دنا-آلمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1