کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک شخصیت‌ها و چهره‌های استان بمناسبت روز جمهوری اسلامی

13 فروردين 1396 ساعت 0:09


برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
آزیتا حکمتی‌اصل کاندیدای شورای شهر یاسوج و از فعالین فرهنگی و اجتماهی شهرستان بویراحمد با ارسال پیامی این روز را گرامی‌داشت.
متن پیام حکمتی‌اصل به شرح زیر است؛
سالروز به ثمر نشستن مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم را در یوم الله دوازدهم فروردین ماه گرامی می‌داریم؛ دوازده فروردین روزی است که با حضور پرشور و متحد ملت ایران از اقشار و افکار مختلف در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته شد، اینجانب این روز عزیز و تاریخی را به مردم شریف ولایتمدار و انقلابی شهر یاسوج تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با همدلی و تعامل در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران گام برداریم.
 
آزیتا حکمتی‌اصل

 
سرخاب بیننده از کاندیداهای شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به ویژه مردم شریف و شهیدپرور یاسوج تبریک می‌گویم، این روز، روز ایمان و تکیه بر باورهای قلبی است که درخت انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شد و همه وظیفه داریم در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم.
سرخاب بیننده

ایمان جاودانه کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام جاوادنه به شرح زیر است؛
«امروز روز وفاداری به جمهوری اسلامی و ارکان نظام اسلامی، وفاداری به استقلال کشور، حقوق ملت و نه گفتن به متجاوزان بیگانه است». مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

امروز روز به ثمر نشستن درخت انقلابی است که خون هزاران شهید پاک برپای آن، تا همیشه تاریخ جریان دارد. امروز، روزشکفتن است. امروز، روز اراده است که برانگشتان شما جریان پیدا کرد و برگ برگ سبز درخت انقلاب، از آن رویید.
آن روز، همه چیز بوی تازگی می داد. نخستین بهار، در آزادی و آزادگی قدم به کوچه های شهر می نهاد و از فریاد گلوله و بوی تند باروت، خبری نبود. آمده بودید تا بهار را در وطن، جاودانه سازید.
اینجانب این روز به ملت ایران و به ویژه مردم شریف یاسوج تبریک می‌گویم.
ایمان جاوادنه
 


کد مطلب: 241149

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241149/پیام-تبریک-شخصیت-ها-چهره-های-استان-بمناسبت-روز-جمهوری-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1