کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عذاب مردم روستاهای لنده از وضعیت راه‌ها (+تصاویر)

11 فروردين 1396 ساعت 0:39


 
مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
به گزارش کبنا، مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان کشور تأکید کردند: حضور پرشور مردم در مقابل دشمن کمین کرده برای بلعیدن ایران را به حساب گلایه نداشتن آنها از عملکرد مسئولان نگذارید چرا که مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
جاده های روستایی شهرستان لنده با اولین بارندگی به طور کامل مسدود می شودند و برخی از جاده های روستایی در این شهرستان با گذشت چندین روز هنوز هم مسدود هستند و مردم این روستا از وضعیت موجود گلایه منداند.
مردم روستاهای دم تنگ چاهن، لارب، چلی بره مل، کوه اسپید، دول آبزا، دره بنگ، چندارقوی، دلیک و سایر روستاهای شهرستان لنده از وضعیت موجود اداره راهداری و حمل نقل جاده ای به شدت گلایه منداند و بنا به گفته ساکنین این روستاها هر بار به اداره متولی مراجعه کرده اند کمبود اعتبارات را بهانه می کنند و همانند پتکی سنگین بر سر مردم فرود می آورند.
متاسفانه گلایه و نگرانی مردم در هر دو بخش مرکزی و موگرمون به اندازه ای است که دیگر هیچ امیدی به بازگشایی و رفع مشکل آن برای همیشه وجود ندارد و تنها حسرت داشتن جاده ای مناسب را با وضعیت موجود این اداره می خورند و از مسئولان ارشد این شهرستان و استان نیز گلایه منداند.
برخی ا مردم این روستاها اظهارداشتند که بیش از چندین نوبت با بخشداران و فرماندار و حتی مسئولان استانی در خصوص وضعیت راه های روستایی دیدار داشتند ولی هیچ نتیجه قابل قبولی از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی نداشت و به قول شاعر: امیدوار بود آدمى به خیر کسان /مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان.
حال باید فرمایشات مقام معظم رهبری را که در ابتدای کلام فرمودند: مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
امیدواریم مشکلات جاده های روستایی شهرستان لنده با کمی تدبیر و احساس مسئولیت در قبال حق الناس هرچه سریعتر رفع شود تا بیش از این شاهد نگرانی مردم از مطالبه به حق خویش نباشیم.

 
-------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری


کد مطلب: 241030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241030/عذاب-مردم-روستاهای-لنده-وضعیت-راه-ها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1