کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر ۹۰۰ هزار مسافر نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد

10 فروردين 1396 ساعت 19:21


مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات‌نوروزی تاکنون ۹۰۰ هزار گردشگر و میهمان نوروزی به این استان سفر کرده‌اند.

محمود باقری  با تشریح برخی خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران تعطیلات نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از تعداد گردشگرانی که تاکنون به این استان سفر کرده‌اند ۹۰۰ هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید کرده‌اند.
وی افزود: شب گذشته حدود ۷۴ هزار گردشگر و میهمان نوروزی در مناطق مختلف این استان اسکان داده شده اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی اماکن سیاحتی، زیارتی و طبیعی استان که مورد توجه گردشگران و میهمانان نوروزی واقع شده، خاطرنشان کرد: این استان چهار فصل بوده که تمام مناطق آن امکان دید و بازدیدهای نوروزی وجود دارد.
باقری گفت: تمامی تدابیر لازم نیز برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مشکلی هم تاکنون گزارش نشده است.
وی از گردشگران کهگیلویه و بویراحمد خواست روزهای پایانی هفته و روزهای بارش رحمت‌الهی مراقبت‌های لازم را از خود داشته باشند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد پیش‌تر از کاهش ۱۰ درصدی ورود گردشکران به این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبرداده بود.


کد مطلب: 240964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/240964/سفر-۹۰۰-هزار-مسافر-نوروزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1