کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ کوبنده تاجگردون به منتقدان مشک و ملار؛ مصیب تویی که تظاهر می کنی...

7 فروردين 1396 ساعت 22:57


.
عصر امروز غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه جشنواره محلی مشک و ملار در روستای سرآب ننیز گچساران گفت: شادی درکنار غم و پیروزی در کنار شکست و تمامی ازداد در کنار هم هستند که زندگی را زیبا می‌کنند.
وی افزود: زیبایی زندگی که خدا برای ما ورق زنده مجموعه آزادی است که همه ما فرازها و نشیب‌هایی در زندگی داشته و خواهیم داشت و چه زیباست که تمامی خصلت‌های خوبی که خداوند متعال برای ما آفریده بتوانیم به نحو احسن و اکمل در زندگیمان به وجود بیاوریم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: خداوند آنچه که خوبی است در وجود انسان نهاده و خلق کرده و این ما هستیم که بتوانیم از تمامی این مجموعه خلقت‌هایی خوب، بهترین استفاده را بکنیم.
تاجگردون در ادامه اظهارکرد: نه انسان‌های جمودی هستیم که با جمود فکری مانع از زندگی با نشاط شویم و نه از آنانی هستیم که ندانیم ارزش‌ها و فرهنگ و سنت و دینمان چه چیزهایی دارد و چه چیزهایی ندارد.
مردم ما این روزها هزارو یک مشکل دارند
وی تصریح کرد: همه این‌ها را در کنار هم و برای هم می‌خواهیم و ما مصمم هستیم به اراده مردم و آنچه که خواست و نیاز جامعه امروزی است و هر آنچه که در توان داریم به وجود بیاوریم، مردم ما این روزها شاید هزار و یک مشکل داشته باشند آیا کنار هم قرار دادن مجموعه مشکلات بدون توجه به سایر نیازهای انسان‌ها مشکل را حل می‌کند که قطعاً اینگونه نیست.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: مشکلات درجای خود و همه تلاشمان را باید انجام دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات را کم کنیم و فراموش نکنیم این بدن انسان و جنس انسان است که همه چیزها را می‌خواهد و ما باید همه چیزها را برای جامعه فراهم کنیم.
شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست
تاجگردون گفت: دین و اسلام نقطه مقابل شادی نیست و دین و اسلام نیز نقطه مقابل زندگی بی نشاط نیست و شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست، دینی که ما در کتاب الهی دیدیم و خواندیم و به ما آموختند دینی است که انسان را آنچنان که خداوند خلق کرده باید بیافرینیم.
وی بیان کرد: در فطرت انسان شادی وجود دارد و آنانی که در مقابل دین و اسلام شادی را قرار می‌دهند، ظلم به اسلام و دین اسلام می‌کنند، و بدانید ما مصمم هستیم جامعه‌ای را می‌خواهیم در عین حالی که ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و یاد و خون شهداء گرانقدر اسلام را حفظ می‌کنیم، نمی‌گذاریم جامعه‌مان خمود باشد.
نمی‌گذاریم جامعه‌مان جامعه بسته‌ای شود
نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود: نمی‌گذاریم جامعه‌مان جامعه بسته‌ای شود که انسان‌ها، انسان‌های جمود و خمودی بشوند، ما همه چیز را درکنار هم می‌خواهیم.
تاجگردون گفت: خیلی متاسفم از این که بعضی وقت‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که نمی‌گذارند انسان یک رو باشد و انسان‌های متضاد و دوریی را باید خلق کرد، برخی می گویند:”مصیبت مشک و ملار!”و آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می‌گیرد و این شور و نشاط مردم را تحت غالب مصیبت مشک و ملار می‌نامد خدمتش عرض کنم برادر مصیبت تویی، مصیبت تو هستی که دورویی می‌کنی.
مصیب تویی که در تهران می‌نشینی و تظاهر می‌کنی
وی افزود: مصیب تویی که در تهران می‌نشینی و تظاهر می‌کنی و امروز اینجا کلام دیگر می گویی؛ مصیبت شادی مردم نیست و مصیبت آن است که دین را در برابر شادی مردم قرار دهید.
به ارزش‌ها وفادار هستیم
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ما مردم آزاده‌ای هستیم و مسلمان هستیم و مملکت را دوست داریم و به ارزش‌ها وفادار هستیم و پای نظام ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد ولی فراموش نمی‌کنیم که در یک دوره‌ای هستیم که آمده‌ایم زندگی کنیم.
تاجگردون تصریح کرد: دوستان عزیز تا زنده‌ایم و تا شرایطی فراهم است مطمئن باشید در کنار تمامی مشکلات زندگی که شما دارید، نمی‌گذاریم شما شاد نباشید و همیشه شاد باشید و همیشه شاد زندگی کنید و مطمئن باشید دین اسلام هم همین را می‌خواهد.
گزارش از یاسر مرادی


کد مطلب: 240313

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/240313/پاسخ-کوبنده-تاجگردون-منتقدان-مشک-ملار-مصیب-تویی-تظاهر-می-کنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1