کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش عدل هاشمی پور به خبر کبنانیوز/ فردا آئین کلنگ زنی بیمارستان چرام با حضور مسئولان استانی

7 فروردين 1396 ساعت 1:05


بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام فردا با حضور نماینده شهرستانها کهگیلویه، چرام، بهمئی و چرام و مسئولان استانی کلنگ زنی می شود.
بالاخره بعداز سالها چشم انتظاری مردم چرام، فردا ظهر با حضور استاندار، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۳۲تختخوابی چرام برگزار می شود.
عدل هاشمی پور در نشست بهار و جوان با حضور جوانان شهر چرام با اشاره به گزارشی با موضوع (کلنگی که در هوا می چرخد/ بیمارستان چرام وعده ای که عملی نشد) در کبنانیوز بیان کرد پیگیری های لازم را برای احداث بیمارستان چرام انجام داده ام که به زودی انجام شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و همچنین سخنان نماینده کهگیلویه و چرام این بیمارستان با هزینه و اعتبار بنیاد برکت (ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کلنگ زنی می شود که جا دارد از تلاش های عدل هاشمی پور و استاندار برای این امر مهم قدردانی شود.
بنابراین گزارش ،اصحاب رسانه چرام و پایگاه خبری کبنانیوز بنا بر رسالت ذاتی خویش وظیفه دارد که مطالبات عمومی مردم شریف چرام را تا نتیجه نهایی پیگیری کند و امید را به مردم بازگرداند و مسئولان با سعه صدر با اخبار و گزارش ها برخورد نمایند.


کد مطلب: 239961

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239961/واکنش-عدل-هاشمی-پور-خبر-کبنانیوز-فردا-آئین-کلنگ-زنی-بیمارستان-چرام-حضور-مسئولان-استانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1