کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست خبری «فروغی‌فرد» با خبرنگاران؛ برنامه‌های نیمه‌تمام را تکمیل می‌کنیم / مسائل فرهنگی و ترافیک در شورا مغفول ماند / برون سپاری بهترین عیدی به شهروندان یاسوج بود

6 فروردين 1396 ساعت 15:09


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برون‌سپاری خدمات شهرداری اقدامی بزرگ بود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، از صبح امروز تعدادی دیگر از کاندیداهای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برای ثبت‌نام به فرمانداری بویراحمد مراجعه کردند.
در این میان برخی از اعضای شورای چهارم نیز حضور داشتند که یکی از آن‌ها مرتضی فروغی‌فرد بود.
خبرنگار کبنانیوز در هنگام ثبت‌نام فروغی‌فرد گفت‌وگویی با این عضو شورای اسلامی کنونی شهر یاسوج و نامزد دوره پنجم شوراها انجام داد.
فروغی‌فرد در این گفت‌وگو در خصوص عملکرد شورای اسلامی چهارم با قدردانی از اعتمادی که مردم یاسوج در دوره گذشته به وی داشته‌‌اند اظهار کرد: ترکیب شورای شهر را مردم انتخاب می‌کنند و این ترکیب چه قدر موفق بوده را مردم باید اظهار نظر کرده و نمره‌گذاری کنند.
وی گفت: همه اعضای شورای شهر دوره چهارم قطعا در حد وسع خود انجام وظیفه کردند هر چند که شرایط خاصی بر کشور حاکم بود و کمبود منابع وجود داشت اما ترکیب مناسب بود هر چند که ۱۱ تفاوت در نوع نگرش سیاسی و تخصص‌ها وجود داشت.
فروغی‌فرد تصریح کرد: امیدواریم در دوره پنجم بدون توجه به گرایش‌های سیاسی و مناطق جغرافیایی و وابستگی‌های قوم و قبیله‌ای افرادی را با دید توانمندی‌های فردی انتحاب کنند و پارلمان محلی را این چنین برای دوره پنجم گزینش کنند.
وی گفت: اصحاب رسانه امور را رصد می‌کردید که ما قبل از انتخابات ۹۲ برنامه‌ها و شعارهایی را اعلام کردیم و به سمع و نظر مردم رساندیم و اکنون معلوم است که چه تعدادی از برنامه‌ها محقق شد و البته برخی هم به دلایل مختلفی محقق نشد.
این عضو شورای اسلامی یاسوج گفت: اما بهترین عیدی که تقدیم مردم شهر یاسوج کردیم بحث برون‌سپاری خدمات حوزه شهرسازی از صفر تا ۱۰۰ بود که در تقارن سال جدید این هدیه تقدیم مردم شهر یاسوج شد که بسیار در زندگی مردم اثرگذار است.
وی افزود: به سامانه ۱۳۷ در انتهای سال و سایر پروژه‌های انتهای سال که توجه کنید خدمات زیبنده شهر یاسوج بود هر چند که خدمات بیشتری باید می‌دادیم اما کمبود منابع داشتیم و امیدواریم در صورت انتخاب مجدد با تجربیات بیشتری نسبت به دوره گذشته در خدمت مردم شهر یاسوج باشیم.
وی گفت: در خصوص ورود دوباره با توجه به عملکردی که در طول چهار سال گذشته داشتیم تعدادی از مردم از طیف‌های مختلف خواستند که در این عرصه ثبت‌نام کنیم.
فروغی‌فرد افزود: برنامه‌هایی در دوره چهارم داشتیم که این برنامه‌ها بنا به دلایلی نیمه تمام ماند و اکنون حضور داریم که این پروژه‌ها را در دوره پنجم به اتمام برسانیم هر چند که تجربه‌ای از دوره گذشته کسب کردیم و می‌توانیم در دوره پنجم از آن بیشتر استفاده کنیم.
وی گفت: در زمینه امورات فرهنگی مشکلاتی داشتیم که نتوانستیم به خوبی برنامه‌ها را عملی کنیم و بحث ترافیک شهری را آن گونه که زیبنده مردم شهر یاسوح بود محقق نشد و امیدواریم در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی است هم مسؤولان و هم مردم ریل‌گذاری کنند که منویات رهبری معظم عملیاتی شود.


کد مطلب: 239811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239811/نشست-خبری-فروغی-فرد-خبرنگاران-برنامه-های-نیمه-تمام-تکمیل-می-کنیم-مسائل-فرهنگی-ترافیک-شورا-مغفول-ماند-برون-سپاری-بهترین-عیدی-شهروندان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1