کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ثبت‌نام برادر معاون استاندار در انتخابات شورای شهر یاسوج / محنایی: من از طایفه جوانانم

6 فروردين 1396 ساعت 12:59


سعید محنایی برادر معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز سعید محنایی برادر مجید محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
 
محنایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دلیل حضورم مبارزه با قوم‌گرایی و همچنین توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان شهر بوده است.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: این در حالی است که همه می‌دانند اگر همه کاندیداها می‌خواستند، حتماً می‌توانستند تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ نفری به فرمانداری بیاورند. ولی به نظر می‌رسد به‌جای قشون‌کشی‌های طایفه‌ای بهتر است فرهنگ‌سازی‌های جالب‌تری صورت گیرد. حضور افراد جوان و همچنین از طوایف مختلف نویدبخش این موضوع است.
محنایی افزود: یکی از مشکلات فعلی جامعه فرسودگی در عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری است. ما در حال حاضر با کمبود شدید مدیر و نیروهای تصمیم‌ساز و تصمیم گیر مواجه هستیم و علت آن‌همه این بوده است که طی این سال‌ها برای کارسازی، مدیر پروری و نیروسازی و میدان دادن به استعدادها هیچ کاری نکردیم.
به گزارش کبنا، جمعی از جوانان محنایی را همراهی کردند.



کد مطلب: 239685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239685/ثبت-نام-برادر-معاون-استاندار-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج-محنایی-طایفه-جوانانم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1