کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود یک فعال رسانه‌ای دیگر به انتخابات شورای شهر یاسوج (+عکس)

6 فروردين 1396 ساعت 2:31


حداد مومنی «جوان علمی» شهرستان بویراحمد با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز «حداد مومنی» با همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم، مهندسین، فرهنگیان، دانشگاهیان، ریش سفیدان و معتمدان از طوایف مختلف استان در فرمانداری بویراحمد حاضر و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
«مومنی» در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک عید باستانی نوروز، رویش بهار را به منزله ظهور طراوت و شکوفایی مبلمان شهری و شکفتن چهره پژمرده شهر نوپای یاسوج  با تغییر ساختار شهری عنوان کرد.
وی علت حضور خود در این دوره را با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال ارائه راهکارها و اجرای طرح‌های اقتصادی در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری و پیگیری مطالبات مردمی و حقوق شهروندی عنوان کرد.
مومنی اهداف خود را  طراحی و مکانیابی مناسب مبلمان شهری با در نظر گرفتن نماد پردازی در جهت افزایش هویت ملی – مذهبی شهر یاسوج، کاهش ترافیک را از اصلی ترین برنامه های آتی خود در شورای  شهر یاسوج بیان کرد.
به گزارش کبنا، سوابق علمی و اجرایی «حداد مومنی» اینگونه تشریح شد؛ دکترای ارتباطات، کارشناس ارشد مهندسی عمران، راه ترابری ترافیک-کارشناس مهندس عمران سازه، مدرس دانشگاه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، فعال اجتماعی، نویسنده، نخبه رسانه‌ای، مشاور دانشجویی سابق پروفسور کرباسی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی رک خبر، عضو انجمن حمل و نقل ایران، عضو متخصصین ایران و... می‌باشد.


کد مطلب: 239606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239606/ورود-یک-فعال-رسانه-ای-دیگر-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1