کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگین‌تاجی با باران آمد / فرشاد وارد شورای شهر یاسوج شد (+تصاویر)

5 فروردين 1396 ساعت 13:48


فرشاد نگین‌تاجی دانشجوی دکترای معماری - طراحی شهری با حضور در فرمانداری بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج،صبح امروز فرشاد نگین‌تاجی با همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم، مهندسین، فرهنگیان، دانشگاهیان، ریش سفیدان و معتمدان در فرماندرای بویراحمد حاضر شد و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
همچنین همسر و «باران» دختر فرشاد نگین‌تاجی نیز پدرش را همراهی کرد.
بنا بر این گزارش، نگین‌تاجی در حاشیه این آئین در گقت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک عید باستانی نوروز و با بیان اینکه این عید یادآور نیاکان و پیشینیان و پیام آور مهر، محبت و دوستی و نماد تحول است، اظهار کرد: پیام نوروز این است که با تاسی از این عید باستانی و با مهر و دوستی تحولی را در خود و محیط زندگی مان به وجود آوریم تا شاهد شکوفایی شهر و کشورمان و حال خوب شهروندانمان باشیم.
داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر علت حضور خود در این دوره را نیاز امروز شهر به شنیده شدن صدای مردم عنوان کرد و گفت: ‎شورای شهر در ذات خود تجلی و برایند تفکرات مردم است و باید ایده ها، تفکرات، توقعات و نیازهای شهر و شهروندان را برآورده کند و به عنوان پل ارتباطی، انتظارات و خواسته های مردم را خوب ببیند و انتقال دهد و در جایگاه متخصص و کارشناس آن را پیگری کند.
نگین‌تاجی گفت: مجلس برای کل شهرستان اثرگذار است اما تمرکز شورای شهر برای توسعه یاسوج است. بنابراین خواهش ما از مردم این است که با حضور گسترده و انتخاب همراه با درایت، ‌کنکاو و استعانت از آموزه‌های دینی و فرمایش علما، به بهبود اوضاع شهر کمک کنند.
وی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله تخصص گرایی در حوزه شوراهای شهر گفت: حوزه مدیریت مدیریت شهری ابعاد مختلفی از جمله حوزه اجتماعی، فرهنگی، مبلمان شهری، ترافیک، ساختمان سازی و بخش های معتعدد دیگری دارد و قطعا به هر میزانی که نگاه به این حوزه در شورای شهر تخصصی تر باشد، بهتر می توان امور را مدیریت و برنامه ریزی کرد.
به گزارش کبنا، نگین‌تاجی دانشجوی دکتری معماری – طراحی شهری از دانشگاه بو علی سینای همدان است.


کد مطلب: 239461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239461/نگین-تاجی-باران-آمد-فرشاد-وارد-شورای-شهر-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1