کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش روز چهارم؛ انتخابات شورای شهر یاسوج شلوغ شد / حضور یک کاندیدا با همراهی همسرش / ثبت‌نام یک نویسنده برای انتخابات یاسوج

3 فروردين 1396 ساعت 12:52


روز چهارم ثبت‌نام از کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز و در روز چهارم ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد برگزار شد که در این روز افرادی از صنف‌های مختلف با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد ثبت‌نام کردند.
*فرشید چترآذر تهیه کننده و نویسنده صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به لیست کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج اضافه کرد.

*علی‌قلی کامیابی، فاطمه هدایتی، محمود محمودی، سید علی موسوی و حبیب‌الله سرافرازی از جمله افرادی بودند که در چهارمین روز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.

 
به گزارش کبنا، اردشیر نورانی‌زاده متولد سال ۵۴ و دارای مدرک کارشناسی با همراهی خانم خود (هاجر ظهرابی)  با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد برای رقابت پنجم شورای شهر یاسوج نام‌نویسی کرد.

 
      


کد مطلب: 239076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239076/گزارش-روز-چهارم-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج-شلوغ-حضور-یک-کاندیدا-همراهی-همسرش-ثبت-نام-نویسنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1