کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات اختتامیه مشک و ملار در گچساران اعلام شد+زمان و مکان

5 فروردين 1396 ساعت 8:00


.
جزییات اختتامیه جشنواره فرهنگی-ورزشی روستاهای گچساران (مشک و ملار) اعلام شد.
به گزارش کبنانیوز و به نقل از سایت جشنواره مشک و ملار، اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹۶/۱/۷ در روستای سرابننیز گچساران برگزار خواهد شد.
طبق آنچه که اعلام شده است اختتامیه این جشنواره با برنامه های فرهنگی و شاد توسط هنرمندان برجسته استان و جنوب کشور برگزار خواهد شد. در این برنامه اکبر اودود از هنرمندان طنز خوزستانی و دیگر هنرمندانی چون کورش رضوانی، محمد خیراتی، مسعود دشتی حضور  و با اجرای مهرداد علی پور برگزار خواهد شد.
در این جشنواره که برای دومین سال با حضور غلامرضا تاجگردون توسط خانه هنرمندان و هنردوستان، دفتر نماینده مردم در مـجلـس و با همکاری دهـیاری هـا و سایر نهادها برگزار می شود برنامه های دیگری چون شاهنامه خوانی، اجرای نمادین سرگرمی های بومی و محلی توسط گروه آیینی موسسه فرهنگی ایلدار عصر اجرا خواهد شد.
مسابقات ورزشی این جشنواره در دهستانهای بویراحمد گرمسیری، بی بی حکیمه(س)، لیشتر و خیرآباد و امامزاده جعفر(ع) از ۲۰ اسفندماه ۹۵ برگزار و با تعداد ۲۷ روستا و ۱۰۵۰ بازیکن در حضور ۷۷ تیم در ۸ رشته فوتبال و فوتسال(آقایان و بانوان)، والیبال، طناب کشی، چوگو، الختر، گرنا و آشپزی انجام گرفت.
به گزارش کبنانیوز، دوره اول این جشنواره با استقبال کم نظیر مردم گچساران برگزار گردیده بود که البته هفته ها سوژه یک محافل سیاسی و اجتماعی بود و در نوع خود جالب و یک کار نو فرهنگی محسوب می گردید.


کد مطلب: 239052

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239052/جزئیات-اختتامیه-مشک-ملار-گچساران-اعلام-زمان-مکان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1