کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رصد قیمت‌ها و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

2 فروردين 1396 ساعت 21:46


ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار شهر یاسوج گفت: قیمت کالا و خدمات در سراسر استان به‌صورت ویژه در حال رصد است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، داریوش دیودیده ریس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو بابیان اینکه هم‌اکنون تیم‌های نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف در حال رصد و کنترل قیمت‌ها در تمامی نقاط استان به‌خصوص مناطق گردش گر پذیر هستند افزود: قطعاً در این شرایط افراد محدودی در بازار به‌قصد سودجویی افزایش سودجویانه قیمت‌ها را خواهند داشت و مردم با یاری‌ گری بازرسان صنعت و معدن زمینه نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی را فراهم آورند.
دیودیده با اشاره به ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مسافرین نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت بررسی از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادرات شهرستانی اطلاع دهند.
وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایت‌های مردمی است افزود: مردم و مسافرین در این ایام نیز می‌توانند گزارش‌های خود را از تخلفات احتمالی ارائه دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
ریس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: شرایط بازار استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و باکسانی که سعی در ایجاد خلل و سوءاستفاده احتمالی از این شرایط را داشته باشند برخورد خواهد شد.
دیودیده در ادامه افزود: هیچ‌گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است و صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد به شکلی رضایت‌بخش در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و هم استانی‌ها می‌باشند.
سامانه ۱۲۴ گزارش‌های تخلف گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، صادر نکردن فاکتور خرید، حراج غیرمجاز، تقلب و احتکار از سوی شهروندان را ثبت و به آن‌ها رسیدگی می‌کند.


کد مطلب: 239013

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/239013/رصد-قیمت-ها-نظارت-بازار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1