کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فتاح محمدی: ثبت ۹۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا / ترکیب‌های هیأت‌های اجرایی هیچ مشکل ندارند / همه باید به قانون عمل کنند / ۱۱۰۰ شعبه اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد

2 فروردين 1396 ساعت 12:44


رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۸۳ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کرامت‌الله مدیرکل سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان از ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
محمدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این دو روز گذشته از زمان ثبت‌نام نامزدها، ۹۸۳ نفر در کل استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌‎نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۱۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کرده‌اند که ۲۴ نفر آنها زن و ۲۸۸ نفر آنها مرد هستند.
وی افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۷۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۳۲ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از روند ثبت‌نام در سطح استان رضایت وجود دارد، اظهار داشت: در تمام فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان کهگیلویه وبویراحمد ثبت‌نام‌ها در حال انجام است و همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات از جمله؛ دستگاه‌های مرتبط امنیتی، نظامی، شرکت مخابرات، فناوری و اطلاعات استانداری و سایر مسئولان در ادارات خود مستقر و در حال رصد روند اجرایی ثبت نام کاندید‌اها هستند.
 
محمدی به کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد که برای سهولت کار افراد می‌توانند ثبت نام اولیه خود را در دفاتر پیشخوان انجام و برای ثبت نهایی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.
محمدی افزود: باتوجه به شرایط جوی در روز های پایانی ثبت نام تقاضا می‌شود افراد ثبت نام خود را برای روزهای پایانی نگذارند و هر چه زودتر اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنانیوز در خصوص ترکیب هیأت‌های اجرایی، اظهار کرد: در ترکیب اعضای هئیت‌های اجرایی انتخابات هم شرایط جغرافیایی و هم طوایف مختلف حضور دارند و این اعضا به آنچه که قانون هست عمل خواهند کرد.
وی گفت: هیچ فرقی نمی‌کنند که اعضای هئیت اجرایی چه کسی باشد چرا که همه باید به قانون عمل کنند.
محمدی به سخنان مقام معظم رهبری در روز گذشته و در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: به همه فرمانداران و بخشداران تاکید شده که به قانون عمل کنند تا در این زمینه اعتماد مردم به ‌هئیت‌های اجرایی حاصل شود.
وی به تعداد شعب رای گیری در سطح استان اشاره داشت و افزود: یک هزار و ۱۰۰ شعبه رای‌گیری در استان در روز انتخابات برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
محمدی اظهار کرد: ۲۰۷ هئیت‌اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ۲۹۷ هئیت‌ اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد.
محمدی گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کنند.


کد مطلب: 238915

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/238915/فتاح-محمدی-ثبت-۹۸۳-نفر-انتخابات-شوراهای-اسلامی-شهر-روستا-ترکیب-های-هیأت-های-اجرایی-هیچ-مشکل-ندارند-همه-باید-قانون-عمل-کنند-۱۱۰۰-شعبه-اخذ-رأی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1