کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بذل و بخشش میلیونی به کارکنان خاص یک شهرداری

28 اسفند 1395 ساعت 17:41


روزها و ساعت‌های پایانی سال ۹۵ در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال گذر است و شنیدن برخی از خبرها اگر رنگ واقعیت به خود بگیرند، دل‌ها را آزرده می‌کند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در حال که مقام معظم رهبری سال ۹۵ را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری کرده بود، اما معظم‌له در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ۱۹ اسفندماه ۹۵ بیان فرمودند؛ «مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست»
«ایشان با یادآوری اینکه در سال ۹۴ نیز مسئله اقتصاد مقاومتی مورد تأکید قرار گرفته بود، افزودند: چون آن سال، حرکت مطلوبی در عمل شکل نگرفت، سال ۹۵ را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کردیم.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته مسئولان دولتی کارهای قابل توجهی در این زمینه انجام داده اند اما این، فقط بخشی از کارهای لازم است. ایشان خاطرنشان کردند: اگر همه کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی کشور و زندگی مردم شاهد بودیم. حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: به رئیس جمهور محترم هم گفته ام که بیان شاخص های کلان خوب است البته اگر آمارها قابل خدشه نباشد، اما به هر حال اینها در زندگی و معیشت مردم در کوتاه مدت و میان مدت اثر نمی گذارد.»
به گزارش کبنا، یکی از شهرداری‌های ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال  برای کارمندان خاص خود در نظر گرفته است این در حالی است که کارگران این شهرداری نه حقوق و نه مزایای خود را هنوز دریافت نکرده‌اند.
این شهرداری با همکاری شورای شهر در این روزهای واپسین سال دست به این اقدام زده است.
در برخی از ادارات مدیران میلیون‌ها تومان را برای مأموریت‌ها و اضافه‌کاری‌های ساختگی اختصاص داده اند.
یکی از سازمان‌های مهم استان بن‌های خرید و  مزایای خوبی را برای کارمندان خود در نظر گرفته است.
کبنانیوز در حال تکمیل شدن اسناد خود است که به زودی آنها را منتشر خواهد کرد.


کد مطلب: 237986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237986/بذل-بخشش-میلیونی-کارکنان-خاص-یک-شهرداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1