کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از ثبت‌نام مداح معروف یاسوج تا بازدید «زارعی» از ستاد انتخابات بویراحمد / ثبت‌نام «خسرو» و «مهدی‌رستمی» در انتخابات شورای یاسوج

2 فروردين 1396 ساعت 2:58


دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد انجام گرفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، دومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شهرستان بویراحمد در حالی برگزار شد که با حواشی‌های نیز همراه شد.
به گزارش کبنا، در این روز کوتاه قدترین کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج تا مداح اهل بیت برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند.

خسرو غریب‌پور برای دومین بار در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرد، او کوتاه قد ترین عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خواهد بود.
ثبت‌نام مداح معروف یاسوج
ابراهیم‌ پناهی از مداحان معروف شهر یاسوج که برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد نام‌نویسی کرد.

پناهی به خبرنگاران گفت: در جشنواره اجتماعی به عنوان نخبه فرهنگی شناخته شدم و با ایده کاملاً فرهنگی در کنار شهرسازی وارد این عرصه مهم شده‌ام.
پناهی متولد سال ۶۲ و دارای مدرک کارشناسی است.
مهدی رستمی ثبت‌نام کرد
به گزارش کبنا، مهدی رستمی که مسئولیت‌های متفاوتی در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده داشت و بیش از ۱۵ سال سابقه کاری دارد برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج نام‌نویسی کرد.

رستمی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری و کارشناسی حقوق قضایی است.

ثبت‌ جوانان در شورای شهر یاسوج
*حامد عباسی‌ نصرآباد سفلی از دیگر نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج بود که با حضور در فرمانداری بویراحمد ثبت‌نام کرد.

 
*نصیر باقری که دانشجوی کارشناسی ارشد عمران است نیز نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
 

به گزارش کبنانیوز، علی‌ علی‌پور شاخص ترین چهره بود که نیز برای این دوره از انتخابات نام‌نویسی کرد.
بازدید نماینده بویراحمد از ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

زارعی در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به گستردگی شهرها و روستاها در شهرستان بویراحمد روند اجرایی ثبت نام کاندیدای شوراهای شهر و روستا دراین حوزه انتخابیه به سهولت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه از ابتدای ثبت نام تا کنون ۳۶۵ نفر برای کاندیدای انتخابات  شورا ها و شهر و روستای بویراحمد ثبت نام کرده اند افزود:با توجه به اینکه روند ثبت نام از کاندیدا ها تا شش فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت این تعداد افزایش خواهد یافت.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به فلسفه نقش شوراها در توسعه و آبادانی شهر ها و روستا ها اشاره و اظهار کرد: اگر هدف اصلی شوراها محقق شود می تواند درمشارکت و  توسعه شهر و روستا تاثیر گذار باشد.

وی عنوان کرد:‌ با استفاده از تجاربی که در سال‌های گذشته در حوزه بویراحمد به دست آمده در دوره های اینده شورا های شهر و روستای این شهرستان شاهد هماهنگی ها و همکاری های بیشتری برای ایجاد توسعه خواهیم بود.
زارعی تصریح کرد:گاهی وقت ها مسائل آبادانی و توسعه شهرها و روستاها که هدف اصلی شورا ها است جای خود را به مسائل سیاسی میدهد که باعث می شود فرصت ها از دست بروند و شوراها نتوانند در اجرای برنامه ها موفق عمل کنند.
زارعی در توصیه به کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا افزود: کسانی که در انتخابات موفق می‌شوند که بر روی مسائل آبادانی و عمومی و رفاهی مردم متمرکز باشند و از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد تعامل با مردم و مسئولین استفاده کنند.
 
 


کد مطلب: 237886

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237886/ثبت-نام-مداح-معروف-یاسوج-بازدید-زارعی-ستاد-انتخابات-بویراحمد-خسرو-مهدی-رستمی-شورای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1