کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راز موفقیت رستوران دار نمونه گچسارانی (+تصاویر)

27 اسفند 1395 ساعت 23:39


بسیاری از رستورانهایی که در گچساران فعالیت می‌کنند، اسم ‌هایی دارند که تبدیل به یک برند شده است. این رستورانها از خیلی قدیم فعالیت می‌کردند و خیلی از آن‌ها همچنان در حال فعالیت‌اند.
چنین رستوران‌هایی بدلیل سابقه‌ی طولانی مدت، جایگاه خاصی دارند و مشتری‌های خاص هم طبیعتا دارند، اما در بین این رستورانهای قدیمی مجتمع غذایی با نام نمونه قدم در راه گذاشته است.
گچسارانی ها با نام مجتمع غذایی نمونه از سال ۸۳ آشنا هستند، مجتمع غذایی که از همان ابتدا به لحاظ خاص بودنش معروف شد.
این مجتمع غذایی ۱۲ سال است که در کوی کارکنان دولت گچساران در حال فعالیت است، مجتمعی که با داشتن رقبای قدیمی بسیار حرفه‌ای و خوب شروع کرده است.
اگر فقط یکبار برای امتحان به این مجتمع غذایی سری بزنید مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.
از همان ابتدا تا لجظه اتمام غذایتان ایمان می‌آورید که همیشه قدیمی‌ها خوب نیستند و میتوان دوباره اعتماد کرد و یک جایگزین عالی و حتی عالی‌تر برای نمونه‌های قدیمی پیدا کرد.

برادران خیرمند سالهاست در زمینه رستوران داری فعالیت می‌کنند خیرآبادی هستند و اصالتشان گواه بر حرفه‌ای بودن در زمینه آشپزی است، پدرشان هم در همین زمینه در سالهای گذشته فعالیت میکرده و کبابی داشته، خانوادگی مدیریت رستوران را به عهده دارند و با هماهنگی با یکدیگر کارهای اصلی رستوران را پیش می‌برند.


کادر مجرب فقط یک شعار نیست.
وقتی وارد مجتمع غذایی نمونه می‌شوید کادر این مجتمع غذایی برای خوش‌آمد‌گویی به استقبال شما می آیند.
با تماشای کارمندان مجتمع غذایی نمونه به این نتیجه می رسید که مشتری مداری چیست، کارمندان به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید، اکثر افرادی که در نمونه فعالیت می‌کنند تحصیل کرده‌ هستند.

اگر به دنبال یک تجربه خوب میگردید مجتمع غذایی نمونه یک روز یا شب خوب با تمام جزئیات را برای شما فراهم  کرده است و اشتهای شما را برای سرو غذا دوچندان می‌کند.
آقای خیرمند که مسولیت سالن و تشریافت را بر عهده دارند فردی خبره در زمینه مهمان نوازی هستند و تجارب بسیار زیادی در این زمینه دارند .
 
همه چیز برای یک ضیافت آماده است.
سالاد بار یکی از گزینه‌هایی است که این امکان را به شما می دهد تا تنوع را تجربه کنید سالاد بار کامل مجتمع غذایی نمونه دقیقا این ویژگی را دارد. مدل های مختلف سالاد که هر چند وقت یک بار کاملا طعم ها و نوع ها عوض می‌شود.
به غیر از نوشیدنی های معمول، دوغ مخصوص به خود دارند که طعمی ترش و شیرین و بسیار خوشمزه دارد، این دوغ بدون هیچ اسانسی تهیه می‌شود، این پیشنهاد را حتما امتحان کنید.
برای اینکه برای غذای اصلی کاملا ولع داشته باشید، فقط یک پیش غذای ساده برای مهمانان در نظر گرفته شده است و آن هم سوپ است که باب دهان هر کسی است.
کباب پایه اصلی منوی مجتمع غذایی نمونه
 

منو نمونه منویی طولانی و پر اسم نیست. بلکه بعد از مدتها تحقیق و نظر سنجی از مشتریان به این منوی ثابت رسیده اند.
اما کباب‌ها تنوع زیادی دارد. تنوعی که انتخاب را کمی مشکل می‌سازد. اما اگر از خود برادران خیرمند نظر بخواهید بر روی دو، سه نوع خاص کباب کوبیده مخصوص،کباب کنجه و شیشلیک تاکید دارند.
این کبابها در خیلی از رستوران‌های گچساران سرو می‌شود اما شما می‌توانید تفاوت را کاملا در این مجتمع غذایی از لحاظ طعم و کیفیت متوجه شوید. در اینده ای نزدیک قرار است که کباب های دیگری هم به منو اضافه شود.
البته کباب تنها غذای منو نیست بلکه شیود پلو با گردن ، ماهیچه، ماهی، مرغ شکم پر، جوجه کباب و ... از جمله غذاهای همیشگی هم موجود است.
تمامی موارد مصرفی رستوران به صورت هفتگی و تازه خریداری می‌شود چون هیچ سردخانه ای ندارند که این خود یک امتیاز است. 
سرآشپز این رستوران از سرآشپزان حرفه‌ای است که با سابقه ای نزدیک به ۱۵ سال و فعالیت در رستوران های مختلف در حال حاضر در رستوران نمونه مشغول به کار است.
داشتن تنور و پخت نان تازه یکی از بهترین و خوشمزه ترین اتفاقاتی است که در نمونه انجام می‌شود.
در طبقه زیرین این مجتمع غذایی یک سالن برای یک میزبانی عالی تدارک دیده شده تا شما برای مهمانان ویژه‌ تان یک پذیرایی عالی را فراهم کنید، طراحی رستوران به خوبی بیانگر میزان اهمیت به مشتری است.
مجتمع غذایی نمونه برای مشتریان خود تخفیفات خوبی در نظر گرفته است، البته این در شرایطی است که خود مجتمع غذایی با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار قیمت های مناسبی دارد.
تمایزات و تفاوت ها
ارائه خدمات توسط پرسنل خوش برخورد و آموزش دیده،مجموعه ای سالم و آرام ، توجه دائمی به حفظ بهداشت و نظم، فضاسازی آرامش بخش، دریافت جایزه کارآفرین برتر و بسیاری دیگر از تمایزات و تفاوت ها ی مجتمع غذایی نمونه با سایر رقبا می باشد.

برزرگترین مجتمع غذایی گچساران آماده پذیرایی از میهمانان
مدیر مجتمع غذایی نمونه از آمادگی کامل این مجتمع به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی گچساران خبر داد.
علی خیرمند سرمایه گذار بخش خصوصی که اقدام به ایجاد مجتمع غذایی نمونه کرده است با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای عموم هموطنان و با اشاره به برنامه های این مجتمع غذایی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین عزیمت کننده به گچساران در ایام نوروز سال ۱۳۹۶، گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و نوروز باستانی، تلاش زیادی برای مهیا کردن امکانات رفاهی به منظور پذیرایی مطلوب از مسافرین نوروزی صورت گرفته و انشاءالله در ایام نوروز این مجتمع غذایی آماده خدمات دهی به هموطنان گرامی است.
مدیرمجتمع غذایی نمونه افزود: مجتمع غذایی نمونه گچساران با ارائه غذاهای کامل با کیفیت مطلوب با برخورداری از سرویس های بهداشتی و نمازخانه آماده خدمات رسانی به همشهریان، زائرین و مسافرین گرامی از نقاط مختلف ایران اسلامی خواهد بود.
 

خیرمند ادامه داد: با کمال افتخار مجتمع غذایی نمونه آمادگی دارد در صورت هماهنگی و رزرواسیون قبلی از همشهریان و مهمانان گرامی با انوای غذاهای خورشتی و محلی پذیرایی نماید.
وی مساحت این مجتمع غذایی را ۳۸۰متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این واحد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ ۱۸ درصد از بانک دریافت کرده است.
وی ابراز کرد: حمایت از کارآفرینان واقعی به ویژه پایین آوردن نرخ سود تسهیلات بانکی راهکار اصلی رونق و شکوفایی تولید در کشور است.
 
این سرمایه گذار بخش خصوصی رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه خصوصی سازی را بسیار ارزشمند و رضایت بخش دانست و تصریح کرد: گچساران دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در زمینه گردشگری است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
وی تاکید کرد: بنابر این باید این ظرفیت ها را در مرحله نخست به همگان شناساند و سپس از آنها استفاده بهینه کرد.
خیرمند نقش رسانه ها در بحث اطلاع رسانی در مورد مناطق گردشگری و جاذبه ها را بسیار ضروری و با اهمیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد: کسانی که در بخش خصوصی سرمایه گذاری می کنند با همکاری رسانه ها و مسئولان در این راه موفق باشند.
گفتنی است: این کار آفرین موفق با ساخت این مجتمع غذایی موجب ایجاد اشتغال ۲۵ نفر شده است.


کد مطلب: 237855

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237855/راز-موفقیت-رستوران-دار-نمونه-گچسارانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1