کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنی کوتاه با «سید محمد موحد»؛ حمایت شما از «جمنا» شبهاتی را در من ایجاد کرده

26 اسفند 1395 ساعت 22:43


سید موسی خوید
محضر مبارک شخصیت عالی‌قدر جنوب کشور به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد
حضرت حجت السلام سید محمد موحد(دامه طول عمره)
سلام علیکم
مرقومه ام کوتاه است و به دور از مقدمه به اصل موضوع می‌پردازم‌.
حمایت اخیر شما از «جمنا» پس از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) شبهات بسیار زیادی را نه تنها در من، بلکه در خیل عظیمی از مردم استان که شما را به عنوان نماد و شناسنامه‌ی سیاسی خود می‌دانند، به وجود آمده است‌.
در خبرها آمده است که «سید محمد موحد» به عنوان سخنران جبهه مردمی و انقلاب «جمنا» قرار است به ایراد سخن بپردازد.
سوالات و شبهات متعددی برای برخی از هوادران و حامیان جنابعالی که متشکل است از اصولگرایان،راست سنتی و برخی اصلاحطلبان به وجود امده است که لازم به ذکر مواردی است.
۱_جنابعالی ها که سالها خط و مشی سیاسی خود را راست سنتی معرفی کردی به واسطه حمایت از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) و خصوصا مرد شماره یک مجلس در زمان ریاست آقای ناطق نوری همواره در این خط برقرار بودید،به یکباره چه شد که چند روز پس از ارتحال آن بزرگ مرد انقلاب به حمایت از جمنا پرداختید ؟
۲_ هیچکدام از طلایه داران راست سنتی یا اصولگرایان قدر و محبوب به حمایت از «جمنا» نپرداختند، من جمله آقای لاریجانی، باهنر، ناطق نوری و ...
شمایی که در قطار راست سنتی سوار بودید، چه شد هم پیمان «جمنا» گشتید؟
۳_مگر همین «جمنا» نبود که در سال ۹۰ با نفوذ زیاد شما را در شوارای نگهبان رد صلاحیت کردند، چه شد که امروز یار و یاور و رفیق و شفیق شده اید؟
۴_همواره شما را در منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد یک چهره فراجناحی تلقی میکردند که به دور از هرگونه فکر و خط سیاسی منطقه ای رفتار میکردید و طرفداران شما را هم قشری از اصولگریان،اعتدالگریان و اصلاحطلبان تشکیل میشود،آیا هیچ عقل سلیمی می‌پذیرد موحدی که مبلغ اعتدال از سالها پیش در منطقه بود خود را محدود به گروهی اقلیت و اندک احاطه کند؟
۵_شاید بفرمایی که انتخابات آزاد و مردم مختار به انتخاب کاندید،ولی برای سیاست مداری چون شما بسیار سخیف است که چنین عبارتی را بر زبان بیاورید و نادیده بگیرید تمامی دوستان و هوادارن خود را جز عده ی اندکی ؟
مطالب بسیار زیادی وجود دارد که ادب اقتضا می‌کند قلم باز دارم حال تا انکه دیر نشده و تمام پلهای پشت خود را ویران نساختید، به دل جویی و همفکری با هواداران خود بپردازید.
توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم
 


کد مطلب: 237619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237619/سخنی-کوتاه-سید-محمد-موحد-حمایت-جمنا-شبهاتی-ایجاد-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1