کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت انجمن‌اسلامی دانشجویان از انتصاب‌های جدید در علوم پزشکی یاسوج

26 اسفند 1395 ساعت 19:22


 
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام ( ره ) دانشگاه علوم پزشکی استان با انتشار بیانیه ای از دو انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حمایت کرد.
متن این بیانیه در پی می‌آید:
به نام حضرت دوست
بامداد روز گذشته بود که با خبر شدیم سکان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به یک پزشک اصلاح طلب سپرده شد.
طی حکمی از سوی دکتر ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان،دکتر غلامعباس سبز جراح و متخصص گوش و حلق و بینی به سمت معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد.
این پزشک اصلاح طلب از حدود چهار دهه پیش به همراه خانواده ساکن یاسوج بوده و در اواسط دهه هفتاد به عنوان دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شد. وی در همان بدو ورود به عضویت انجمن اسلامی دانشجویان درامد و پس از مدتی نیز دبیر این تشکل دانشجویی گردید.
این عضو انجمن اسلامی پزشکان اصلاح طلب ایران در سال‌های اخیر به صورت مداوم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه و استان حضور فعال داشته و همواره به عنوان حامی جنبش های دانشجویی سعی بر تقویت بنیان های فکری و اندیشه ای دانشجویان و جوانان، داشته‌اند.
همچنین یک عضو سابق دیگر از شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب دکتر مهران پوزش از یاران دبستانی‌مان با حکمی از سوی دکتر ایلامی؛ به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه منصوب گردیدند.
لذا انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام ( ره ) دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک مجدد به این اساتید ارجمند ، این دو انتصاب را به خانواده بزرگ بهداشت ، درمان و آموزش تبریک گفته، باشد که چنین تغییرات مثبتی ادامه داشته تا در نهایت شاهد ایجاد فرصت های بیشتر جهت ارتقا روزافزون شاخص های بهداشتی و درمانی استان باشیم
ضمنا مراسم تکریم و معارفه شنبه ٢٨ اسفندماه ٩۵ ساعت ١٠ صبح در سالن دکتر کنعانی دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد، از همه دوستان ، دانشجویان و اساتید محترم جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام ( ره ) دانشگاه علوم پزشکی استان


کد مطلب: 237604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237604/حمایت-انجمن-اسلامی-دانشجویان-انتصاب-های-جدید-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1