کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب دسته‌جمعی در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد / ۶ حکم جدید دکتر ایلامی برای چه کسانی صادر شد؟

26 اسفند 1395 ساعت 1:02


 
دکتر اورنگ ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در احکامی جداگانه ای مدیران حوزه بهداشت را به شرح زیر منصوب و ابقا کرد.
به گزارش کبنا، غلامعباس سبز به سمت سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب، و جایگزین دکتر پرویز یزدان پناه شد.
*دکتر فرید نیک اقبال بعنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب، و جایگزین دکتر زینب بهروزی دهنو شد. در حکم نیک اقبال آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، بنابه پیشنهاد معاون آموزشی دانشگاه به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه منصوب می شوید.امید است با اتکال به الطاف خداوند سبحان و با جدیت و پشتکار در راستای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه موفق و پیروز باشید.توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
*دکتر محسن مرادی بعنوان سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد ابقاء شد.
در حکم وی آمده است: نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد منصوب می گردید امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی معاون بهداشتی  و درمان وهمچنین مدیران حوزه ستادی و در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
*غلامحسن آراسته بعنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا ابقاء شد، در حکم وی آمده است: نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ در سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا ابقاء می شوید. امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی لازم معاونین بهداشتی  و درمان دانشگاه و همچنین مدیران حوزه ریاست، در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
*امرالله خانی بعنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده ابقاء شد. در حکم وی  آمده است: نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ابقاء می شوید. امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی لازم معاونین بهداشتی  و درمان دانشگاه و همچنین مدیران حوزه ریاست، در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
*مهران پوزش بعنوان سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه” منصوب شد. در حکم پوزش آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی دانشگاه، به عنوان "سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه" منصوب می گردید.امیدوارم با توکل بر خداوند منان در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.


کد مطلب: 237545

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237545/انتصاب-دسته-جمعی-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-۶-حکم-جدید-دکتر-ایلامی-کسانی-صادر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1