کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موحدپور: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حائز درجه کیفی ممتاز در اقتصاد مقاومتی شد / مومن‌نسب: ضرورت تبیین خدمات دولت تدبیر و امید

25 اسفند 1395 ساعت 19:41


مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه پنج کشوری توسط استانداری استان در میان استانداری‌های سراسر کشور خبر داد.
سید محمد موحدپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی از کارگروه اقتصاد مقاومتی استان‌های کشور کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای در رابطه با عملکرد آنها درخواست کرد که استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارائه این کلیپ توانست بر اساس شاخص‌‌های مدنظر رتبه پنج کشور را در میان استان‌های سراسر کشور کسب کرد.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی حایز درجه کیفی ممتاز در اقتصاد مقاومتی شد.
موحدپور گفت: شاخص‌های که در این ارزیابی مورد ملاک قرار گرفتند، شفاف‌سازی کار، پرهیز از آمارهای غیرواقعی و غیر مرتبط، برنامه‌ریزی در تحقق منشور اقتصاد مقاومتی، اطلاع‌رسانی نشست‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و فیلمبرداری با دوربین‌های حرفه‌ای از جمله این شاخص‌ها بودند که استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۳۵۴ امتیاز جزء استان‌های برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی شناخته شد.
به گزارش کبنا، محمود مومن‌نسب سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: در ارزیابی بعمل آمده توسط کمیته برنامه ریزی رسانه ای وزارت کشور در برنامه فرآخوان تولید و ارائه کلیپ کوتاه ازعملکرد اقتصاد مقاومتی، استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۵ کشوری را از میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد.
وی افزود: در این ارزیابی استانداری های لرستان، زنجان، یزد، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و فارس به ترتیب ۷ استانداری هستند که موفق به اخذ درجه کیفی ممتاز شدند.
مومن نسب، اظهارداشت: این ارزیابی طبق شاخص‌های مقرر از جمله اصول مندرج در فرآمین و محتوای ابلاغی مقام معظم رهبری، تاکیدات ریاست محترم جمهور، نقش راهبری و برنامه ریزی استانداری در تحقق منشور اقتصاد مقاومتی، انعکاس نشست ها با سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توجه به سرمایه گذاری در مناطق محروم و سایر مولفه های مقرر در اسناد فرآخوان انجام گرفت.
این مسئول استانی، تصریح نمود: در این ارزیابی سایر استانداری های کشوربه ترتیب موفق به دریافت درجه کیفی بسیار خوب، درجه کیفی خوب و درجه کیفی متوسط شدند.
مومن نسب در پایان؛ با تقدیر ویژه از سازمان برنامه و بودجه، معاونت اقتصادی استانداری، روابط عمومی استانداری و تمام دستگاههای که در بحث اقتصاد مقاومتی نقش فعال داشتند.
وی، بر ضرورت تبیین خدمات دولت تدبیر و امید، توسط مدیران بخش های مختلف تاکید کرد.


کد مطلب: 237375

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237375/موحدپور-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-حائز-درجه-کیفی-ممتاز-اقتصاد-مقاومتی-مومن-نسب-ضرورت-تبیین-خدمات-دولت-تدبیر-امید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1