کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور؛ توسعه فرهنگ زمینه پیشرفت یک کشور

25 اسفند 1395 ساعت 12:39


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با کمترین بودجه بیشترین کارهای فرهنگی را برعهده دارد.
رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در آیین اختتامیه جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران که با حضور فرماندار گچساران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان در سالن مهرگان گچساران برگزار شد، با اشاره به هنرمندان برجسته این استان اظهار کرد: هنرمندان این استان انسان‌هایی توانمندی هستند که توانسته‌اند در حال حاضر پا به عرصه‌های ملی و بین‌المللی بگذارند و من نیز به نوبه خود از این هنرمندان تقدیر و تشکر دارم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هر چند ما به عنوان متولیان فرهنگ هستیم  اما امروز شاهد سربلندی فرزندان این استان در تمام عرصه‌های فرهنگی هستیم و این هنرمندان موجب افتخار برای این استان و شهرستان شده‌اند.
وی به وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و عنوان کرد: اداره‌کل ارشاد اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی که کم‌ترین بودجه به این دستگاه اختصاص داده می‌شود اما تمام کارهای فرهنگی و نشاط جامعه بر عهده همین دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دهبانی‌پور به هنرمندان این استان اشاره و افزود: تمام کارهای فرهنگی بر دوش هنرمندان است و این هنرمندان هستند که کمک می‌کنند تا سطح آگاهی و فرهنگی مردم بارور شود.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه فرهنگ با همین بودجه کم در حال حاضر توانسته است شاهد پیشرفت هنرمندان این استان در عرصه‌های مختلف باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به رونمایی از هفت ترانه روز گذشته در یاسوج گفت: روز گذشته در یاسوج از تولید نمایش هفت ترانه در استان رونمایی شد و این یکی از افتخارات این استان است.
دهبانی‌پور با اشاره به مدیریت خوب اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان گچساران ابراز کرد: مدیریت ارشاد اسلامی شهرستان گچساران همواره با فرزندان این منطقه کار را به خوبی به جلو برده است.
وی افزود: این جشنواره برای دومین بار در شهرستان گچساران برگزار می‌شود و این نشان دهنده اراده و هماهنگی و همچنین انسجام بین مسوولان و روسای این ادارات در این شهرستان است.
این مسوول اظهار کرد: عرصه فرهنگ یک عرصه مهمی است و اگر تقویت شود می‌تواند به عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کمک کند و موجب پیشرفت در توسعه کارها شود و ریشه پیشرفت در یک کشور توسعه فرهنگ است و اگر فرهنگ توسعه پیدا کند موجب پیشرفت یک جامعه نیز می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به توسعه فرهنگ گفت: توسعه فرهنگ موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و به وجود آوردن نشاط در جامعه می‌شود و جامعه با نشاط در گرو توسعه فرهنگ و افزایش امید به زندگی خواهد شد.


کد مطلب: 237259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237259/دهبانی-پور-توسعه-فرهنگ-زمینه-پیشرفت-یک-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1