کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «وحید محمدی‌تبار» به تبعید منتقد استاندار کهگیلویه و بویراحمد

25 اسفند 1395 ساعت 12:13


بعد از انتقاد «باقر قائمی» کارشناس سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از «سید موسی خادمی» استاندار،طی حکمی وی را به مارگون تبعید کردند که «وحید محمدی‌تبار» یکی از چهره‌های شاخص سیاسی اصلاح‌طلب استان و کارشناس استانداری نیز با انتشار نامه‌ای به تبعید این کارشناس واکنش نشان داد.
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید موسی خادمی
استاندار محترم استان
با سلام و ادای تحیت الهی
احتراما امروز صبح در رسانه ها خواندم که یکی از کارشناسان استانداری که اتفاقا در چند روز گذشته انتقاداتی را نسبت به مدیریت حضرتعالی داشته است توسط بخشداری مارگون اعلام‌ نیاز شده اند و اداره کل امور مالی و اداری نیز به استناد آنچه در رسانه ها دیدم با خدمت ایشان در بخشداری مارگون موافقت کرده اند.
جناب آقای دکتر خادمی
مطلعم که روحیات جنابعالی با چنین برخورد های کلیشه ای با متنقدان سازگار نبوده و آنچه اتفاق افتاده محصول رفتارهای چاپلوسانه کسانی است که خمیر مایه این دست انتقادات را به سوی مدیریت عالی استان ، عامل و علت هستند.
جناب آقای استاندار
حضرتعالی محصول گفتمان" زنده باد مخالف من "و نماینده دولتی هستید که مردم با نه گفتن به " برخورد های گازانبری" ، انتخاب کرده اند.
ضمن اینکه معتقدم هر فردی باید بر ردیف سازمانی خود خدمت کند اما اگر چنین شود بخش زیادی از پرسنل تبدیل وضعیت شده باید در بخش ها و شهرستانهای دیگر استان خدمت کنند و نه در استانداری!!!
لذا از حضرتعالی انتظار می رود که منتقدان را ارج نهاده و اجازه ندهید برخی اطرافیان و بعضا مدیرانی که بی اعتقاد به برنامه ها و شعار های دولت تدبیر و امید هستند، با چنین برخورد هایی تنگ نظرانه و دور از موازین مردمدارانه دولت، نشاط و امید را در جامعه کمرنگ کنند.
من الله توفیق
وحید محمدی تبار


کد مطلب: 237239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237239/واکنش-وحید-محمدی-تبار-تبعید-منتقد-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1