کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دکان داری؟!

25 اسفند 1395 ساعت 8:21


اعتراض شدید جمعی از فرهنگیان شهرستان بویراحمد حاکی از آن است که کارشناسان حسابداری این اداره در اقدامی خود سرانه و با سوء استفاده از  جایگاه حسابداری به دریافت های نامشروع روی آورده اند.
مطالبه این دسته از جامعه فرهنگی از مدیر محترم آموزش و پرورش بویراحمد و واحد های نظارتی زیر مجموعه این است که رسیدگی عاجل به این موضوع مفسده انگیز و قانون شکنانه  را در دستور کار قرار داده و برخورد لازم صورت گیرد.
رویکرد این گزارش به هیچ عنوان تضعیف سیستم مدیریتی نبوده و نیست بلکه بر اساس مطالبات جامعه فرهنگی، افشاگری از دریافت های چندگانه و مخفی کاری های این کارشناسان در وقت اداری و در نتیجه ارائه اطلاعات پشت پرده این سناریوی تلخ به مدیریت این مجموعه است.
منابع خبری اظهار می دارند که کارشناسان حسابداری بر خلاف شرح وظایف که در قبال انجام کار اداری از دولت، حقوق معین و در تایم غیر اداری نیز به عنوان «اضافه کار» مبالغ خاصی دریافت می نمایند اما متاسفانه در خلال کار اداری و تعاملات سوء دوجانبه با کسبه و بازاریان به شکل قرارداد های نانوشته وگویا  زد و بند مالی «دریافت درصد» از مغازه داران نسبت به کسر بدهی فرهنگیان در پایان هر ماه در فرآیندی قانون شکنانه اقدام می نمایند.
معترضین معتقدند، کارشناسان حسابداری این چرخه مفسده بار را با تظاهر به قانون و در وقت اداری انجام داده ولی علاوه بر زد و بند های پشت پرده این سناریو، راه اعتراضی نیز برای فرهنگیان معترض و نحوه کسر آنچه «بدهی بازار» قلمداد نموده، نگذاشته اند که بلحاظ حقوقی در صورت صحت این موضوع، مستلزم طرح دعوی حقوقی و طی تشریفات خاصی درقبال حکم قضائی یا دستور مدیر دستگاه می باشد...
--------------------------
گزارش / زریر حجتی


کد مطلب: 237218

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237218/دکان-داری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1