کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیشموک و قلعه‌رئسی با ۵۵ میلیارد تومان گازرسانی می‌شوند / گازرسانی به ۲۲۰ روستای استان در دولت یازدهم

24 اسفند 1395 ساعت 15:45


مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحم گفت: در دولت تدبیر و امید ۲۲۰ روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رحمان خادم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، به مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی در استان اشاره و اظهار کرد: گازرسانی به شهر گراب لوداب و شبکه‌گذاری به طول ۶۰۲ کیلومتر در روستاها، و واگذاری ۱۶ هزار و ۴۸۷ انشعاب گاز به روستائیان بخشی از عملکرد این شرکت در دولت یازدهم است.
وی افزود: ۱۷ هزار و ۹۵۶ خانوار روستایی یعنی ۶۰ هزار و ۷۴۰ نفر از گاز طبیعی در این دولت بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در با اشاره پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک، اظهار داشت: در این پروژه ۳۷۹ هزار متر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا می‌شود که با اجرای این پروژه دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۰۸ روستای تابعه آن که شامل هفت هزار و ۶۲۷ خانوار و ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر است، از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
خادم با بیان اینکه پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار انجام می‌گیرد،گفت: فاز اول پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک با اعتبار سه میلیارد تومان و فاز دوم با دو میلیارد تومان و فاز سوم با ۵۰ میلیارد تومان انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به عملکرد شرکت گاز استان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: ۱۱۷ کیلومتر در شهر و روستاهای استان شبکه‌گذاری اجرا شد.
وی افزود: همچنین چهار هزار و ۴۳۴ انشعاب شهری و روستایی در سطح استان به طوریکه از این تعداد هزار و ۲۶۷ شهری و سه هزار و ۱۶۷ روستا است.
خادم گفت: هشت هزار و ۸۴۷ خانوار شهری و روستایی گاز دار می‌شوند که از این تعداد چهار و ۳۵۰ خانوار شهری و چهار و ۴۹۷ خانوار روستایی گاز دار شدند.
 
این مسئول با اشاره به تکمیل عملیات گازرسانی به شهرستان گچساران، اظهار کرد: یک شهر و ۶۲ روستای واجد شرایط گاز رسانی که ۲۳ هزار و ۵۵۰ خانوار شهری و شش هزار و ۶۰۵ خانوار روستایی صاحب نعمت گاز شدند.
 
 


کد مطلب: 237124

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237124/دیشموک-قلعه-رئسی-۵۵-میلیارد-تومان-گازرسانی-می-شوند-۲۲۰-روستای-استان-دولت-یازدهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1