کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت انواع گوشت و برنج در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

23 اسفند 1395 ساعت 12:10


نشست ستاد بررسی وضعیت بازار قبل از عید به ریاست محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: کالاهای ضروری و میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ در سطح شهرستان‌های استان به موقع توزیع خواهد شد.
گوهرگانی با بیان اینکه بر فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان موادغذایی در سطح شهرستان‌های نظارت می‌شود، اظهار کرد: قیمت کالاها و مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و شکر در مرکز استان نسبت به سایر شهرستان‌های استان ارزان تر است.
وی افزود: گوشت ران کیلویی ۲۳ هزار و۴۰۰ و گوشت سردست ۲۲ هزار و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد، همچنن برنج هندی کیلویی ۳هزار و ۸۰۰، برنج سفید ۲ هزار و ۷۰۰ و شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۸۵ تومان عرضه می‌شود.
وی در ادامه افزود: هر کیلو گوشت بره و کهره ۳۱ هزار تومان، بز و میش ۲۵ هزار تومان، گوشت گوساله ۲۸ هزار تومان و گوشت گاو نیز ۲۳ هزار تومان در ایام نوروز ۹۶ در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.
وی افزود: در شب عید پرتقال ۴ هزار و ۱۰۰ تومان، سیب، سه هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ هفت هزار و ۶۰۰ تومان توزیع می‌شود.
این مسئول از توزیع گوشت و میوه در شهرستان ها خبر داد و گفت: ۴۰ تن گوشت قرمز، ۲۵۰ تن برنج سفید و ۲۶۰ تن برنج هندی در استان برای ایام نوروز موجود است.
گوهرگانی با اشاره به اینکه گران فروشان که هیچ توجهی به گرانی گوشت و کالا ندارد، تصریح کرد: هنگامی که مسئولی گوشت را ۳۵ هزار تومان می‌خرد و برای او گران است، فردی که توان خرید ندارد به او ظلم کردیم.
وی گفت: قیمت نهایی پرتقال هنوز اعلام نشده اما قیمت این محصول از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان فراتر نخواهد رفت که هم‌اکنون قیمت پرتقال در بازار ۶ هزار و ۵۰۰ است و سیب هم با کیلویی ۳۵۰۰ عرضه خواهد شد که قیمت‌های نهایی ۲۵ اسفند اعلام می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در این ایام مرغ با کیلویی ۷ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه خواهد شد و مسافران و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می‌توانندبه سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ سامانه نظارت بر گرانفروشی پل ارتباطی بین مسئولین و مردم برای رسیدگی به مشکلات آنان به صورت شبانه روزی و فوری در دسترس است.


کد مطلب: 236680

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236680/قیمت-انواع-گوشت-برنج-کهگیلویه-بویراحمد-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1