کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله به «خادمی»، حمله به «روحانی» است

22 اسفند 1395 ساعت 19:44


فرشید مومن نسب
ایجاد شائبه‌های ملال آور و نا امید کننده مبنی بر افزایش نارضایتی اصلاح‌طلبان از عملکرد مدیریت ارشد استان از سر احساس یا عصبانیت و هر شکل دیگر درست نیست و این در واقع حرکت در مسیر خلاف هدف است.
متاسفانه بعضی وقت کسانی که از آنها صبر، تحمل، انتظار و ارشاد بیشتری می رود با گرفتار شدن در دام مسایل خواسته یا ناخواسته در صدد تضعیف جایگاه دوست برمی آیند، که اصلاً به مصلحت نیست.
آن هم کسی در کسوت استاد، بارها بنده جوان و دانشجو را به حفظ عزت مردم استان و بویراحمد دعوت کرده و بارها توصیه نموده که برخوردها و موضع گیری های یه هویی و نسنجیده عامل پس رفت استان بوده و به صلاح توسعه استان نیست؟
گرچه مجموعه مدیریت استان این تحلیل را جدی و از سر عمد و سوء نیت، قلمداد نمی کنند. ولی نگارنده نقد بداند، این نوع اظهارنظرها و نوشته ها نسبت به فرزندان استان تنها عاملی برای برگشت به عقب و تلاش برای شکست خود است.
انتظار این جوان به همه دانشگاهیان، سیاستمداران، مقامات و جناب استاندار این است که فارغ از بحث وابستگی به جریان و جناح در مسیر تامین منافع و مصلحت استان باشند. آیا نویسنده که استاندار را نقد کرده، تاکنون به این موضوع فکر نموده تا کی یک مدیر بجای کار برای مردم، باید دایم درگیر حاشیه ها باشد.
این استاد دانشگاه با هر حقی که برای خود قائل بودند و یا است، ولی به هیچ وجه جایز و شایسته نبود در لباس دوست و در ساختار دوست با ساز مخالف همنوا شده و مدیریت موثر، توانمند و علمی استان (استاندار) را ناکارامدی توصیف کند. زیرا در این وضعیت حساس حمله به خادمی همان حمله به روحانی است.
آیا افتخارات و توانمندی های فرزندان برومند این خطه در خارج از استان ازجمله حاج سید باقر موسوی، مهندس غریب پور، دکتر وکیلی، دکتر شرافت، دکتر تقوی نژاد، مهندس افشانی، مهندس مردانی، مهندس پناه، دکترآرام، دکتر نرگس نژاد، دکتر تاجگردن، مهندس دلاویز، حاج رحیم پور، دکتر تقوی، دکتر اسدروز و سایر عزیزان درس و تجربه نیست؟
خدمات ممتاز و برجسته استاندار خادمی به نسبت تمام استانهای کشور در بخش های مختلف بخصوص زیربنایی در این شرایط سخت غیر قابل‌ کتمان است. باید پذیرفت که خادمی با تدبیر استان را از خودزنی و بازی های بی مورد جدا کرد.
گرچه انتظار از مدیریت استان در مسیر تغییرات بهینه مدیریتی متناسب با افکار عمومی وجود دارد و این اصل در استان بیش از ۹۰ درصد متناسب با افکار همسو عملیاتی شده و هیچ استانی در کشور در حد و اندازه خادمی عمل نکرده
و گرچه از فشارها و محدودیت های وارده بر مدیریت استان، همه به اتفاق مطلع هستیم. ولی اصلاح طلبان و کسانی همانند این استاد دانشگاه که خود را اصلاح طلب می داند، نباید پیروزی که بواسطه اعتماد و جلب افکار عمومی به دست آورده اند را نادیده بگیرند و در خصوص یکسری مسایل جزئی که با گفتگو قابل بررسی بود، به بیرون کشانده شود.
در پایان عرض می کنم در چنین شرایط حساسی لازم است با تاکید بر رهنمودهای رهبری انقلاب هوشیار عمل کرده و همچون گذشته با حضور فعال در صحنه، ضمن تقویت جریان مدیریت استان، زمینه را برای انتخابی آرام بخش و شایسته که به ارتقای کشور و حفظ وحدت ملی منجر شود، فراهم نمایم.


کد مطلب: 236552

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236552/حمله-خادمی-روحانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1