کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار جدی «مزارعی»به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا / شلاق می‌زنیم / امنیت مخلان امنیت را برهم می‌زنیم

22 اسفند 1395 ساعت 17:32


نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخابات استان در سالن دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخابات استان، گفت: یکی از تکالیف ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، رسیدگی به انتخابات بدون حاشیه است.
حجت‌الاسلام مزارعی در خطاب به همه‌ کسانی که می‌خواهند از نامزدی پشتیبانی کنند، خواستار شد: کاندیداها به دنبال تبلیغات زودهنگام، طرح مسائل شهروندی و طایفه‌ای، توهین و تخریب یکدیگر و بازارگرمی نباشند، بالاتر از آن‌ رقابت باید سالم باشد.
وی بابیان اینکه اگر هواداران نامزدهای انتخابات که سبب بی نظمی و آشفتگی در اذهان عمومی جامعه می شود، فرد نامزد مجازات می‌شود، تاکید کرد: اگر نامزدی در تبلیغات شورای اسلامی شهر و روستا هواداران خود را کنترل نکند، نخستین شخصی که باید پاسخگو باشد همان فرد نامزد است.
وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در صورت آشکار تخلفی که مایه اخلال در امنیت شهر و روستا شود، سخت‌ مورد مجازات قرار می‌گیرند و اگرچه در صورت نیاز افراد خاطی در ملأعام شلاق می‌خورند.
وی تاکید کرد: نامزدی که در ستاد انتخابات خود امنیت و آسایش قوم و تباری را برهم بریزد، مطمئن باشند ما امنیت آن‌ها را به هم خواهیم زد. نامزدهای انتخابات شورا تذکرات ما را جدی بگیرند، و بدانند اولویت کار دستگاه قضا امنیت و آرامش مردم است.
رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌های دولتی گفت: به کارگیری امکانات دولتی، شخصیت‌ها و پول حقوقی مدیران و مسئولان برای تبلیغات در انتخابات آینده تخلف محسوب می‌شود.
وی با اشاره به خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری، بیان کرد: به‌ کارگیری خودروهای اداری در وقت غیر اداری با آن‌ها برخورد خواهد شد.
رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در یک سال گذشته کاهش نزاغ در سطح استان را داشتیم، با هرگونه اقدامی که سبب اخلال در امنیت و آرامش مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
 


کد مطلب: 236532

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236532/هشدار-جدی-مزارعی-کاندیداهای-شوراهای-شهر-روستا-شلاق-می-زنیم-امنیت-مخلان-برهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1