کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری نخستین یادواره شهدای سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

22 اسفند 1395 ساعت 11:13


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نخستین یادواره شهدای سوادآموزی این استان ۲۵ اسفند در شهرستان گچساران برگزار می شود.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۲ اسفند) در چهارمین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی این استان، گفت: نشست های این شورا به صورت فصلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه متناظر با نشست های مرکز استان، نشست ستاد پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان ها و مناطق برگزار می شود، اظهار داشت: این نشست ها در ۱۲ شهرستان و منطقه استان به ریاست فرمانداران تشکیل می شود.
زارع پور، از برگزاری ۴۳ نشست این شورا از ابتدای سال ۹۵ تاکنون خبر داد و عنوان کرد: در طول این مدت ۲۲۴ مصوبه صورت گرفته و به طور میانگین در هر نشست پنج مصوبه داشتیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بررسی میزان پشتیبانی از این ستاد و گزارش عملکرد شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و مناطق را از دستور کارهای این نشست عنوان کرد.
وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: این یادواره ۲۵ اسفندماه جاری با همکاری سپاه فتح استان برگزار می شود.
زارع پور، با بیان اینکه سوادآموزی استان ۱۰ شهید دارد، ادامه داد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها این یادواره با همکاری ستاد کنگره سرداران و شهدای استان و سپاه فتح برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری این یادواره را با محوریت شهید جلیل پور دانست و ابراز داشت: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در این یادواره حضور خواهند داشت.

زارع پور در پایان، بر کیفی سازی و تقویت مراکز یادگیری محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.


کد مطلب: 236440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236440/برگزاری-نخستین-یادواره-شهدای-سوادآموزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1