کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری یادواره شهداء شبکه بهداشت و درمان گچساران/ بازهم نشستن در جایگاه ویژه در گچساران حاشیه ساز شد/ رحیمی با دلخوری سالن را ترک کرد

22 اسفند 1395 ساعت 9:34


به مناسبت بزرگداشت روز شهداء، یادواره شهدای شبکه بهداشت و درمان با حضور مسئول امور ایثارگران در علوم پزشکی استان، جمعی از مسئولین، خانواده شهداء و ایثارگران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
گفتنی است: حاشیه این همایش زمانی آغاز شد که فرماندار گچساران با تاخیر به سالن همایش آمد و طبق معمول قصد نشستن در جایگاه ویژه را داشت اما بعلت تاخیر، با صندلی های اشغال شده مواجه شد. البته در این هنگام و بلافاصله جایگاه ویژه توسط حافظ قرآن مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مظاهری مدیرداخلی بیمارستان شهید رجایی  برای نشستن فرماندار گچساران مهیا شد اما تلاش ها و اصرار ها و تعارفات این دو نفر برای قانع کردن فرماندار گچساران کارساز نشد و وی با دلخوری در ردیف دوم همایش نشست و بعد مدت کمی سالن را ترک کرد.
اکنون باید نشست و دید آیا این اتفاق ساده باعث اختلاف و کدورت فرماندار گچساران  نسبت به تنها مدیر زن موفق، تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت می شود؟
 
گزارش: حبیب قلندری
 

 
 
 
 


کد مطلب: 236368

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236368/برگزاری-یادواره-شهداء-شبکه-بهداشت-درمان-گچساران-بازهم-نشستن-جایگاه-ویژه-حاشیه-ساز-رحیمی-دلخوری-سالن-ترک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1