کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازار انتخابات شورای شهر گچساران هر روز داغ‌تر می‌شود / ورود جوان دیگری به رقابت سنگین انتخابات دوگنبدان

21 اسفند 1395 ساعت 23:11


سجاد ولی‌پور متولد ۱۳۶۲ از خانواده شهدا و ایثارگران، کارمند شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت دولتی، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد.
وی همچنین مدرس و استاد دانشگاه  و مولف کتاب مدیریت منابع انسانی و چندین مقاله خارجی و داخلی میباشد و هم اکنون سرپرست مجموعه بزرگ ورزشی پد خندق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران می باشد.
ولی‌پور به کبنانیوز گفت: که به دعوت طایفه های بزرگ بامیشخی و گشین، دوستان، آشنایان، اقشار مختلف مردم گچساران و به دور از مسائل جناحی، حزبی، قومی، قبیله ای، و با توجه به ارتباط بسیار خوب و نزدیک با اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و با آگاهی و درک دقیق از معظلات و مشکلات مردم و شهرستان گچساران، مصمم هستم در سایه برنامه‌ها و اقدامات سنجیده و عقلانی در جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر گچساران قدم بردارم.
ولی‌پور در پایان گفت: در آینده نزدیک شعار انتخاباتی، راهکارها و برنامه های خود را از طریق سایت کبنانیوز برای عموم مردم فهیم شهرستان گچساران اعلام خواهم کرد.


کد مطلب: 236258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236258/بازار-انتخابات-شورای-شهر-گچساران-روز-داغ-تر-می-شود-ورود-جوان-دیگری-رقابت-سنگین-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1