کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاون سیاسی از یک پروژه در قلعه رئیسی / خادمی استاندار پیگیر هستند / تقدیر از «حاج عدل» و پیمانکار

21 اسفند 1395 ساعت 9:25


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه جاده قلعه‌رئیسی -دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از چاروسا، صبح امروز فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان از پروژه جاده قلعه رئیسی-دهدشت بازدید کرد.
محمدی در این دیدار با قدردانی از پیمانکار این جاده، اظهار کرد: هر چند که این پروژه حق مسلم مرد هست، اما این پروژه با توجه به تحریم‌ها و نبود بودجه و البته با درایت خاصی به سرانجام رسید که از پیمانکار و مسئولین اداره راه تشکر می‌کنم.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات خوب دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: بنده از طرف خودم و به نیابت از مردم دو بخش چاروسا و دیشموک از آقای شکوهی تشکر می‌کنم، که از زندگی‌شان خرج کردند که در این مسیر تردد را تا حدودی راحت کند و این پیمانکار با دست خالی تعهدات خود را انجام داد.
محمدی تاکید کرد: در این چند سال اخیر با محدودیت‌ها و تحریم‌های زیادی روبرو بودیم و نتوانستیم آنگونه که بایسته و شایسته این مردم عزیز، که شایسته خدمات بیشتری نیز هستند، خدمات بهتری ارائه شود.
این مسئول گفت: از این منظر از مردم پوزش می‌خواهم دولت در سطح ملی و استان و با توجه به پیگیری‌ها استاندار و نماینده محترم بتوانند رضایت مردم را جلب کنند و هر کسی مسئولیتی را می‌پذیرد تلاش می‌کند که بتواند منشأ اثر و دل مردم را به دست بیاورد.
 
ولی‌الله شکوهی پیمانکار این جاده نیز می‌گوید؛ هنوز اداره راه مطالباتم را پرداخت نکرده است.
این پیمانکار از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه و مدیر کل راه و شهرسازی تشکر کرد.
 


کد مطلب: 236110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236110/بازدید-معاون-سیاسی-یک-پروژه-قلعه-رئیسی-خادمی-استاندار-پیگیر-هستند-تقدیر-حاج-عدل-پیمانکار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1