کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: نمایندگان استان نماد وحدت هستند / خودزنی ها را حذف کنیم/ دشمن مشترک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

19 اسفند 1395 ساعت 20:34


استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره‌برداری از طرح بزرگ سامانه آبیاری تخت فشار امام زاده جعفر و روستاهای ماهور باشت گفت: بدون شک اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان توسعه و حرکت پیشرفتی استان را دوچندان خواهد کرد.
این طرح آبیاری عظیم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده گچساران و باشت، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دو هزار و ۲۴۰ هکتار از اراضی شهرستان گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سید موسی خادمی در این آئین با بیان اینکه حضور سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح این پروژه نماد اتحاد، همدلی و همبستگی بین مسئولان استان است، اظهار کرد: این همدلی و همراهی افتخار و سرمایه عظیمی است که باید قدر آن را دانست.
استاندار افزود: این روزها هر چند به لحاظ مالی و شرایط اقتصادی کشور در وضعیت خوبی نیست، اما استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها و طرح های هستیم که هدیه ارزشمند از سوی دولت تدبیر و امید به مردم استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید نیازمندی ها، مطالبات و توقعات مردم را با خدمات ارزشمند و در خور شأن این مردم پاسخ داد.
خادمی تصریح کرد: بدون شک اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان توسعه و حرکت پیشرفتی استان را دوچندان خواهد کرد.
وی بهره برداری از این طرح بزرگ آبیاری و کشاورزی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود منابع خاک، افزایش درآمد کشاورزان و افزایش تولید و بهره وری مناسب از منابع دانست و خاطرنشان کرد: توجه به بخش های دولتی و خصوصی می تواند منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی و موجب افزایش خدمت به مردم می شود.
وی بهره برداری از این طرح دو هزار و ۲۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار که به صورت قطره ای انجام می شود را هدیه دولت به مردم گچساران دانست و تاکید کرد: علاوه بر این دو هزار تاکنون ۲۸ هزار هکتار زمین کشاورزی از مجموع اراضی استان، به شکل های مختلف آبیاری شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه همبستگی جغرافیایی، زبانی، دینی و طایفه ای از عوامل وحدت در استان هستند، اظهار داشت: در واقع این مجموع عوامل در سایر استان ها و هیچ جای کشور مشهود نیست و با استفاده از این عوامل اتحادزا باید تفرقه ها و خودزنی ها را حذف کنیم و با تلاش و وحدت استان را به جایگاه مطلوب خود برسانیم.
سید موسی خادمی افزود: دشمن مشترک مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد فقر و توسعه‌نیافتگی تاریخی است که اگر همه دست‌به‌دست هم دهیم این دشمن خطرناک را کم‌کم از بین خواهیم برد و حذف خواهیم کرد.


کد مطلب: 235706

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235706/خادمی-نمایندگان-استان-نماد-وحدت-هستند-خودزنی-حذف-کنیم-دشمن-مشترک-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1