کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کرمی: پرهیز از تفکرات قومی‌ و قبیله‌ای در برگزاری انتخابات شوراها / تفکرات سیاسی را در انتخابات دخیل ندهید

18 اسفند 1395 ساعت 12:55


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آینده شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد باید به دست افراد آگاه بیفتاد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، همایش آموزشی تخصصی اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌ها و بخش‌های استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، مهرداد کرمی دادستان مرکز استان، مدیرکل اطلاعات و مدیران ارشد استان در سالن استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کرمی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به اینکه آینده استان در این انتخابات باید به دست افراد آگاه بیفتاد، اظهار کرد: انتخاب افراد اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تصمیم درست و دقیق آینده استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از پیش روشن‌ خواهد کرد و در امنیت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود.
وی گفت: مسئولیت اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سنگین است، لذا اعضای باید به قانون انتخابات آشنایی و اشراف کامل داشته باشند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آزمون قانون انتخابات از بخشداران و فرمانداران بگیرند، تا مجریان برگزاری انتخابات، روند انتخابات را با کمترین مشکل انجام بدهند.
وی اظهار داشت: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تفکرات سیاسی خود را در انتخابات آینده دخالت ندهند، چرا که اگر خدای نکرده این کار صورت بگیرد، به مطالبات مردم که برگزاری یک انتخابات سالم و دقیق است، پاسخ داده می‌شود.
وی تصریح کرد: مسائل قومی و قبیله‌ای به هیچ وجه نباید در انجام امور انتخابات دخیل شود، بلکه توانایی‌ها و شایسته سالاری در انتخاب هیأت نظارت و اجرایی مدنظر قرار بگیرد و باید همه جوانب کار بررسی شود.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: بحث امنیت برای دستگاه قضایی خیلی مهم است و دستگاه‌های قضایی همانند انتخابات گذشته در کنار مجریان برگزاری انتخابات خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیأت نظارت در انتخابات تاثیرگذار هستند، گفت: تصمیم‌گیری‌های اعضای هیأت نظارت بر کاهش و جلوگیری از نزاع‌ها و درگیری‌ها تاثیرگذار خواهد بود، پس باید تصمیم درست و دقیق و به موقع گرفته شود.


کد مطلب: 235416

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235416/کرمی-پرهیز-تفکرات-قومی-قبیله-ای-برگزاری-انتخابات-شوراها-سیاسی-دخیل-ندهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1