کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهت اطلاع «عدل هاشمی‌پور» / برق معدن «نیترات لیراب» دیشموک یک‌ماه نشده قطع شد

17 اسفند 1395 ساعت 19:34


بر اساس خبرهای رسیده برق معدن نیترات لیراب دیشموک به دلیل عدم پرداخت پول کنتور برق، امروز قطع گردید.

به گزارش کبنانیوز و بر اساس اطلاعات رسیده؛ معدن نینترات لیراب که قریب یک ماهی است با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده کهگیلویه بزرگ کلنگ زنی و آغاز به کار کرده است، به دلیل بدهی ۳ میلیون هشتصد هزار تومانی به اداره برق، کنتور برق این معدن توسط رئیس اتفاقات برق دیشموک جمع شده است.
یک فرد مطلع در این باره اذعان کرد:  چندی پیش با خواسته عدل هاشمی برق این معدن وصل شده که قرار بود ظرف یک هفته پول کنتور پرداخت شود ولی پیمانکار این معدن به اداره برق امروز و فردا کرده و زمان پرداخت پول را به روزهای آتی، وعده می داد.
به همین دلیل رئیس اتفاقات برق دیشموک شخصاً در محل حضور یافته و کنتور برق معدن را بدون اطلاع به نماینده کهگیلویه بزرگ قطع و آن را به اتفاقات برق دیشموک، برگشت داده است.
حالا باید دید که عدل هاشمی پور که اصلی ترین گزینه راه اندازی معدن نیترات لیراب می باشد، با این کار اداره برق دیشموک و کهگیلویه چگونه برخورد می کند.
معدنی که بعد از ۲۴سال با تلاشهای زیاد نماینده شهرستان های چهارگانه به واقعیت پیوست، برای فقط کمتر از ۴ میلیون تومان باید خاموشی برود.
در این میان ناهماهنگی بین مدیران اتفاقات برق دیشموک و اداره برق شهرستان کهگیلویه با عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه قابل محسوس است.


کد مطلب: 235244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235244/جهت-اطلاع-عدل-هاشمی-پور-برق-معدن-نیترات-لیراب-دیشموک-یک-ماه-نشده-قطع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1