کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه دانشجویان دانشگاه یاسوج خطاب به وزیر علوم

17 اسفند 1395 ساعت 13:13


دانشجویان دوره‌های مختلف دانشگاه یاسوج در اعتراض به اتفاقات دانشگاه به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نامه نوشتند که از منظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن این نامه به شرح زیر است؛
دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی. «امام خامنه ای»
جناب آقای دکتر محمد فرهادی
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
سلام علیکم؛
مدتی است که فضای علمی، اخلاقی و آزاداندیشانه دانشگاه دولتی یاسوج با سوء مدیریت مسئولین دانشگاه و اتخاذ سیاست سکوت در قبال بی قانونی ها و بی حرمتی ها، به فضایی ملتهب و پر تشنج تبدیل شده است.
جنبش دانشجویی مطالبه گر بارها و بارها این مسائل را از طریق مراجع قانونی دانشگاهی پیگیری کرده است؛ اما متأسفانه هیچ پاسخی دریافت نکرده است.از این رو با توجه به این که ادامه ی این روند برای فضای دانشگاه و استان خطرناک می باشد، مجبور شدیم تا  این مسائل  را به سمع و نظر حضرتعالی برسانیم.
بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل  و مجمع دانشجویان عدالت خواه این دانشگاه خواستار پیگیری و ورود جدی حضرتعالی به این مسائل، متناسب با قانون و آیین نامه دانشگاه های کشور هستند.
لازم به ذکر است که جهت حفظ شأن دانشگاه فعلا از ذکر جزئیات صرف نظر کرده و سربسته موارد را گوش زد نموده ایم.

و لینصرن الله من ینصره.....

رونوشت:
دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها _ جهت اطلاع


کد مطلب: 235219

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235219/نامه-دانشجویان-دانشگاه-یاسوج-خطاب-وزیر-علوم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1