کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز( +تصاویر)

16 اسفند 1395 ساعت 20:04


گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز با حضور خواهران و برادران هم استانی در مجتمع تفریحی فجر سپاه تالار طاووس اهواز برگزار شد.
مسئول انجمن کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: این انجمن اهدافی را برای چشم انداز آینده خود ترسیم نموده است که امیدواریم با تداوم نشست ها بتوانیم به اهداف خود دست پیداکنیم.
مسعود کامیار، آشنایی تمامی هم استانیهای مقیم اهواز با یکدیگر و کمک به برقراری ارتباطات میان اعضاء،ایجاد بستری برای تلاش اعضا در راستای حل مشکلات و گره گشایی از مسائل همدیگر،فراهم نمودن شرایط برای تاسیس حسینیه ای بنام این انجمن جهت سهولت در برگزاری مراسمات و دیدار اعضاء را از اهداف اصلی این انجمن بر شمرد.
کامیار، فراهم نمودن شرایط برای تاسیس حسینیه ای بنام این انجمن جهت سهولت در برگزاری مراسمات و دیدار اعضاء، تلاش در راستای حفظ و گسترش زبان، فرهنگ و اصالت کهگیلویه و بویراحمدی و انتقال آن به نسل بعد و کمک به رشد و ارتقاء جایگاه اجتماعی، فرهنگی و شغلی اعضاء را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: شعار انجمن را بر سه محور وحدت، محبت و اقتصاد بنا نهادن و افق روشنی را پیش بینی می کنیم که خوشبختانه در حال حاضر استقبال خوبی از این انجمن شد.
کامیار با اشاره به اینکه انجمن کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز متشکل از آن دسته از برادران و خواهران هم استانی است که به دلایل گوناگون، در گذشته یا به تازگی در شهر اهواز و شهرهای همجوار آن سکونت یافته اند، تصریح کرد: این انجمن به همت تعدادی از هم استانی ها ، با هدف ایجاد رابطه ای صمیمانه در میان تمامی هم استانیهای مقیم اهواز و بدون هیچگونه گرایش سیاسی و حزبی بنیانگذاری شد و در اولین گام نیز بوسیله دید و بازدیدهای دوستانه هر سه شنبه شب، موجبات احیاء سنت حسنه صله رحم فراهم آمد.
مسئول انجمن کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز بیان کرد: آنچه که در این فعالیت چند ماهه باعث تداوم حرکت این جمعیت بوده و هست، غرور و افتخاری است که به جهت آشنایی با برادران و آگاهی از پتانسیل عظیم هم تبارانمان در خوزستان روز به روز بر آن افزوده می شود.
کامیار خاطر نشان کرد: چشم انداز ترسیم شده برای این انجمن، * تقویت جایگاه هم استانیهایمان * در جامعه شهری اهواز، همچنین بهبود موقعیت آنان در سطح استان خوزستان است و در این راه، پیروی از صراط مستقیمی که ولایت فقیه روشن نموده اند و تمکین از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از اصول عدول ناپذیر این انجمن خواهد بود.
گفتنی است: حجت السلام سپهر مدیرکل کتابخانه های استان خوزستان سخنران گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم اهواز بود.
 
گزارش: حبیب قلندری
 

 
 
 
 
 


کد مطلب: 235146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235146/گردهمایی-کهگیلویه-بویراحمدی-های-مقیم-اهواز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1