کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر «هدایت‌خواه» در باره حقوق ۲۴ میلیونی برای مدیران

15 اسفند 1395 ساعت 10:17


نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:مصوبه حقوق های ۲۴ میلیونی چه تایید بشود و چه نشود حرکت بسیار زشتی است که در کارنامه مجلس ثبت شد.

به گزارش کبنانیوز، ستار هدایتخواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه پرداخت حقوق‌های ۲۴ میلیونی تومانی مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: این مصوبه موجب نگرانی مردم شده چرا که مردم انتظار داشتند نمایندگان آنها با حقوق‌های نجومی و سوء استفاده کنندگان از بیت المال مبارزه کنند اما متاسفانه آنها غارت بیت‌المال را قانونی کردند.
«هدایتخواه» با بیان اینکه این مصوبه بسیار مایه تآسف است و در تاریخ انقلاب هم بی‌سابقه است، خاطرنشان کرد: تصور می‌شود نمایندگان مجلس می‌خواهند برای خودشان مهملی پیدا کنند که از این حقوق‌های نجومی بهره‌مند شوند و از آقایان دولتی عقب نمانند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به اعتقاد بنده این مصوبه موجب بدبینی مردم به مسوولین نظام می شود چرا که پایین ترین حقوقی که وزارت کار تعیین کرده و قشر عظیمی از جامعه با آن زندگی می کنند کمتر از یک میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه تصویب حقوقی ۳۰ برابر کمترین حقوق دریافتی بخش عظیمی از جامعه با هیچ مبنایی قابل توجیه نیست تاکید کرد که این مصوبه با عدالتی که ما در نظام اسلامی مدعی آن هستیم سازگار نیست و خلاف نظر رهبر انقلاب است که گفتند برنامه ریزی ها باید بر اساس عدالت باشد.
نماینده سابق بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این مصوبه موجب می شود روحیه اشرافی گری و دنیا طلبی در مسوولین ما گسترش پیدا کند افزود: داشتن این روحیه باعث می شود که از اهداف و آرمانهای انقلاب فراموش و در مقابل دشمن کوتاه بیایند و از طرفی منافع ملی به راحتی فدا شود.
وی تاکید کرد: دنیا طلبی چندان با روحیه مبارزه و شهادت و استکبار ستیزی سازگار نیست و در مجموع این مصوبه بسیار مصوبه بدی بوده که قطعا مردم و جوانان باید اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند.
هدایتخواه با اشاره به اینکه به اعتقاد بنده نمایندگانی که به این طرح رای داده اند دیگر افراد قابل اعتمادی نیستند افزود: بدبینی به این مصوبه در شرایطی است که در جامعه نیازداریم مردم پشت نظام و انقلاب باشند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس با بیان اینکه اگر نگوییم پشت این اقدام توطعه دشمنانه برای ایجاد یاس در جامعه بوده باید گفت:جهالت و غفلت جدی این مصوبه صورت گرفته است.

هدایتخواه خاطرنشان کرد که امیدواریم شورای محترم نگهبان این مصوبه را رد کند ولی در هر صورت چه تایید بشود و چه نشود حرکت بسیار زشتی است که در کارنامه مجلس خواهد بود.
------------------------------
گفت‌وگو: مهران کرمی


کد مطلب: 234801

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/234801/نظر-هدایت-خواه-باره-حقوق-۲۴-میلیونی-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1