کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی معاون رئیس جمهور از لقب «محرومیت» برای کهگیلویه و بویراحمد بیزار شد

14 اسفند 1395 ساعت 23:20


نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و معدن، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار و نمایندگان این استان برگزار شد، در این نشست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز با اشاره به ظرفیت‌های متعدد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف گفت که حدود نیمی از گیاهان دارویی و ۳۰ درصد گونه‌های گیاهی کشور در این استان است که قابلیت مهمی برای توسعه این منطقه به شمار می‌رود.
وی افزود: این استان محیط زیست و منابع طبیعی بی‌نظیر دارد که همه آرزوی آن را دارند، اینها سرمایه‌ است و اقتصاد فوق‌العاده را با وجود این سرمایه‌ها بدست می‌آورید، ما در دولت کمک‌کار شماها نیز هستیم.
معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه احساس فقر، از خود فقر محرومیت بهتر است، اظهار کرد: این استان محروم نیست و احساس محرومیت را کنار بگذارید و حرکت کنید.
سورنا ستاری اظهار داشت: وجود ۷۵۰ عضو هیات علمی و حدود ۵۷ هزار دانشجو در کنار دیگر توانمندی ها جزء شاخص های مهم برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.
وی تصریح کرد که نباید مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر واژه محرومیت را برای این استان به کار برده و آن را تکرار کنند زیرا هیچ کمکی به توسعه استان نمی کند.
ستاری بیان کرد: باید بیش از پیش بر ظرفیت مهم نیروی انسانی تحصیلکرده و شرکت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه این استان تکیه شود.


کد مطلب: 234750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/234750/وقتی-معاون-رئیس-جمهور-لقب-محرومیت-کهگیلویه-بویراحمد-بیزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1