کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمیته امام در پالایش به فکر محرومان چاروسا باشد / حرف‌های شانه خالی‌کن و نمک بر زخم مردم

16 اسفند 1395 ساعت 9:40


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتیدر جمع مردم گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امروز بزرگترین تهدید برای راه امام دنبال نکردن خط امام حاضر است افزود: هر کس در خط امام حاضر نباشد در خط امریکاست ولایت فقیه انقلاب اسلامی را حفظ کرده است و امروز جریان ابوموسی اشعری بزرگترین خطر انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی جریان ها سیره ابوموسی اشعری را در پیش گرفتند لذا همه باید نگران جریان ابوموسی اشعری باشند و جریان ابوموسی اشعری علی را که دنباله‌رو پیامبر بود می گفتند تندرو امروز متدیین و انقلابی‌ها را متهم به تندروی می کنند و قضیه کربلا را جریان ابوموسی اشعری به وجود آورد.

صلواتی گفت: در هنگامه مذکرات هم عمامه بر سر داشت و عمامه‌اش خیلی بزرگ بود اما سرش کلا رفت امروز تکلیف امت انقلابی و جوانان انقلابی و دلسوزان راه امام مقابله با جریان ابوموسی اشعری است.

وی گفت: امام علی(ع) به دنبال اعزام سپاه به میدان نبرد بود اما ابوموسی اشعری بالای منبر می‌رفت و می‌گفت با احتیاط عمل کنید.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و عنوان کرد: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و همه باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و امیدواریم دولت به فکر فقیران باشد و مردم هم در امر خیر جشن نیکوکاری حضور باشکوهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماهیانه ۹ میلیون تومان صدقه و ۱۳ میلیون تومان زکات در چاروسا جمع‌آوری می‌شود خاطرنشان کرد: از مدیران ارشد نهاد کمیته امداد استان می‌خواهیم نسبت به پالایش خروجی‌ها و ورودی‌های این منطقه عنایت ویژه داشته باشند.

صلواتی به روز درختکاری هم اشاره و خواستار نگهداری و کاشت درخت شد و به ثبت نام کاندیدهای شورای شهر و روستا هم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم کسانی در این امر مهم شرکت کنند که دارای تخصص، ایده‌دار، دارای برنامه، خلاقیت، تعهد و تخصص باشند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به افاضات یکی از مسوولان ارشد نظام برخلاف مواضع رهبری اشاره و اضافه کرد: یکی از مسوولان ارشد نظام در هفته گذشته بیان کردند که برخی فکر می‌کردند منقلی است و می‌توانند قطعنامه‌ها را در آتشی بسوزانند.

وی گفت: مسوولی برجام را موفقیت‌آمیز خواند که جلو سرنگون شدن نظام و جنگ را گرفته است و چند وقت پیش رهبر معظم انقلاب از عبارت دروغ محض برای این ادعا یاد کردند.

وی گفت: این فرد بداند هر کس در مقابل ولایت فقیه قد علم کند در دنیا و آخرت خوار و ذلیل می‌شود و حتی اگر از اصحاب و یاران امام باشد و حتی اگر از امام راحل حکم داشته و یا مرجع تقلید باشد و این تقابل در برابر ولایت جامعه را دچار عقوبت می‌کند.

صلواتی تاکید کرد: هر کس و هر فردی که با ولایت زاویه داشته و در تقابل با ولایت باشد مورد غضب خدای متعال و امام عصر(عج) و مردم انقلابی ایران اسلامی است و بداند رهنمودهای رهبری حرف دل مردم است و اگر قرار است این رویه شیطانی و نابجا ادامه داشته باشد یقینا چنین افرادی از سوی ملت ایران بی‌حرمت‌تر از همیشه بوده و از این ملت سیلی خواهد خورد و بداند راه نجات و برون رفت از مشکلات تنظیم نگاه سیاسی و مواضع با ولایت فقیه است.

وی در پایان به مشکلات مردم خوزستان و صحبت‌های که در این خصوص شد اشاره کرد و گفت: چطور عذاب الهی فقط برای مردم خوزستان است بهتر بود مرهم دردهای مردم جنوب می‌شدیم نه با حرف‌های شانه خالی‌کن نمک بر زخم آنها می‌پاشیدیم.


کد مطلب: 234560

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/234560/کمیته-امام-پالایش-فکر-محرومان-چاروسا-باشد-حرف-های-شانه-خالی-کن-نمک-زخم-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1