کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات برنامه سفر معاون اول رئیس جمهور و وزرا به یاسوج / جهانگیری به سایر شهرهای استان سفر نمی‌کند

13 اسفند 1395 ساعت 20:06



معاون روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک‌روزه ۲ معاون رئیس‌جمهور و یک وزیر دولت به یاسوج خبر داد.

سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول و سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری  رئیس‌جمهور ایران همراه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت سفر  یک‌روزه‌ای به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهند داشت.
وی هدف از این سفر را افتتاح کارخانه سیمان مارگون بویراحمد، بازدید از محور پاتاوه - دهدشت، بازدید از سینره و نشست در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
معاون روابط عمومی و امور بین الملل استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که معاونان رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت فقط در شهر یاسوج حضور خواهند یافت و به هیچ‌یک از شهرستان‌های هفت‌گانه دیگر این استان سفر نخواهند کرد.
تقوی گفت: همسر معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این سفر وی را همراهی خواهد کرد و نشست‌هایی نیز با حوزه امور بانوان استانداری خواهد داشت.
وی افزود: احتمال بازدید معاون علمی رئیس‌جمهور از پارک فناوری یاسوج نیز وجود دارد.
تقوی تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهوری و هیأت همراه ساعت ۷صبح فردا/شنبه/ وارد فرودگاه یاسوج می شوند و پس از استقبال رسمی توسط مسئولان و مقامات اجرایی استان در نخسین برنامه کاری خود فاز دوم کارخانه سیمان مارگون را افتتاح خواهد کرد.
به گزارش کبنا، شرکت در نشست مشترک شورای اداری و فعالان اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد پایان بخش برنامه های سفر یک روزه جهانگیری و هیات همراه به این استان است.


کد مطلب: 234412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/234412/جزئیات-برنامه-سفر-معاون-اول-رئیس-جمهور-وزرا-یاسوج-جهانگیری-سایر-شهرهای-استان-نمی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1