کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در یاسوج

12 اسفند 1395 ساعت 23:25


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فریبرز نیکدل امشب در جمع خبرنگاران بیان داشت: فصل جدیدی از فعالیتهای فرهنگی و هنری در دانشگاه یاسوج آغاز شده است.
وی ادامه داد: یکی از سیاستها و رویکردهای جدید برنامه های فرهنگی در دانشگاه یاسوج تجلیل از شخصیتهای فرهنگی و هنری استان است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: این برنامه با برگزاری یادواره حسین پناهی هنرمند فقید هم استانی با حضور خانواده پناهی آغاز شده و با برگزاری و تجلیل از دیگر شخصیتهای استانی ادامه می یابد.
نیکدل بیان داشت: همچنین همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی با حضور و تجلیل از عطا طاهری بویراحمدی نویسنده کتاب کوچ کوچ و همچنین خانم سیمین طاهری بویراحمدی اولین نویسنده زن استان روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار می‌شود.
این مسئول دانشگاهی گریزی به دیگر برنامه های برگزار شده در دانشگاه یاسوج زد و گفت: برگزاری مناظره های دانشجویی، کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد دانشجویی، کارگاههای آموزشی در رشته های مختلف، میزگردهای دانشجویی، پخش فیلم سینمایی در خوابگاههای دانشجویی و مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه هایی است که از ابتدای شروع ترم تحصیلی بهمن در دانشگاه برگزار شده است.
نیکدل در پاسخ به سوالی درباره برنامه های سیاسی دانشگاه گفت: برنامه های دانشگاه یاسوج دانشجو محور هستند و در صورت تقاضای تشکل‌ها و تصویب شورای نظارت، محدودیتی برای حضور چهره های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد.


کد مطلب: 234294

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/234294/همایش-عشایر-توسعه-فرهنگ-عمومی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1