کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرهنگ‌سازی راه برون رفت از معضل ترافیک یاسوج است / مردم از وضعیت ترافیک یاسوج عاجز هستند / رها کردن زباله‌ها در مکان‌های گردشگری زیبنده این شهر نیست

11 اسفند 1395 ساعت 23:57


کارشناس مسائل اجتماعی و شهری گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی راه برون رفت از معضل ترافیک شهر یاسوج است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرخاب بیننده در نشست با جمعی از اقشار مختلف مردم، با بیان اینکه رفاه و عدالت اجتماعی حق انسان‌ها است، اظهار کرد:  آشنایی مردم با حقوق خود وظیفه همگان است، چرا که عدالت اجتماعی از این مسیر تأمین می‌گردد.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی مناسب و بالابردن رفاه اجتماعی از حقوق شهروندان است، افزود: عدالت اجتماعی باید در تمام زوایای زندگی مردم دیده شود و ارائه خدمات رفاهی، تردد راحت خودروها در خیابان‌ها، ترافیک آرام و بدون ائتلاف وقت و دردسرساز، پیاده‌روهای مناسب و شهر زیبا متناسب با هویت‌های اسلامی و فرهنگ بومی هر منطقه حق شهروندان است.
این کارشناس در بخش دیگری از سخنان خود به آشفتگی در ترافیک شهر یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: مردم شهر یاسوج از این آشفتگی عاجز هستند و متأسفانه هیچ برنامه‌ای برای رفع این معضل اساسی شهر نشده است.
بیننده با بیان اینکه هر ساله در ایام نوروز شاهد هستیم که خیل عظیم مسافران و گردشگران به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند، بیان کرد: با این وجود برای مشکلات ترافیکی ورودی شهر یاسوج و خیابان‌ منتهی به بیمارستان‌ شهید بهشتی و جاده بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر هیچ اقدام اساسی صورت نگرفته و پروژه‌های پل سوم و چهارم بشار یاسوج بعد از سال‌ها هنوز به سرانجام نرسیده‌اند.
به گفته این کارشناس آموزش، رعایت مقررات و مهندسی کردن ترافیک راهکارهای برون رفت از معضل ترافیک شهر یاسوج است.
بیننده تصریح کرد: اشغال قسمتی از خیابان‌ها توسط فروشندگان دوره‌گرد مثل میوه فروشی‌ها و مصالح ساختمانی است و توقف غیرمجاز خودروها به شکل پارک دو ردیفه (دوبل) و گاهی سه ردیفه در سطح شهر به مدت چند ساعت از عوامل افزایش ترافیک است.
 
وی گفت: مردم از نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر یاسوج، رفاه اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی به منظور توسعه شهر، می‌خواهند، و حق مردم است که شاهد توسعه همه جانبه شهرشان باشند.
این فعال اجتماعی در ادامه با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، تاکید کرد: وجود زباله‌ها در شهر یاسوج بویژه در ورودی و خروجی این شهر مناظر زشتی را ایجاد کرده که باعث تأسف است.
این کارشناس گفت: رها شدن زباله‌ها در کنار درختان و مکان‌های گردشگری از جمله جاده‌های منتهی به اردوگاه گردشگری خهگلون، تنگ زیبای مهریان و خیابان‌های شهر یاسوج چهره شهر را زشت کرده که زیبنده آن نیست.
بیننده تاکید کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته بهترین خدمات شهری و رفاهی هستند.


کد مطلب: 233832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233832/فرهنگ-سازی-راه-برون-رفت-معضل-ترافیک-یاسوج-مردم-وضعیت-عاجز-هستند-رها-کردن-زباله-ها-مکان-های-گردشگری-زیبنده-این-شهر-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1