کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوهرگانی: هیچ کسی برای سخنرانی آقای «عباسی» در سالن ترویج ممانعت نکرد / لیست مکالمه من با جانشین سپاه فتح موجود است / پناهی: این جلسه از شورای تامین مجوز نداشت

10 اسفند 1395 ساعت 1:31


رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری و هیچ مسئول سیاسی دیگری در لغو سخنرانی حسن عباسی در سالن ترویج جهاد کشاورزی نقشی نداشتند و مداخله نکردند.
جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو با کبنانیوز با اشاره به سخنرانی حسن عباسی در یاسوج، اظهار کرد: نه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نه مسئولان جهاد کشاورزی هیچ نقشی در لغو سخنرانی «حسن عباسی» در سالن ترویج جهاد کشاورزی نداشته‌اند.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه استاندار این استان بر برگزاری این جلسه تاکید داشتند و هیچ دستوری از سوی کسی برای جلوگیری از سخنرانی «حسن عباسی» در سالن جهاد کشاورزی صادر نشد.
گوهرگانی ادامه داد: نیم ساعت قبل از برگزاری جلسه درب سالن‌ باز بود و با صحبتی که با مدیران جهاد کشاورزی انجام شده بود، همگی بر برگزاری سخنرانی آقای عباسی در فضای مناسب و آرام تاکید کردند و کسی هم از ورود آنها به سالن ممانعت نکرد.
وی گفت: بنده خودم تلفن‌های مکرری با آقای انصاری جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمادگی لازم برای برگزاری سخنرانی آقای عباسی در سالن ترویج جهاد کشاورزی، گرفته شد و لیست مکالمه هم موجود است.
رئیس جهاد کشاورزی تاکید کرد: قبل از زمان برگزاری جلسه یعنی ساعت ۱۹/۳۰ درب سالن باز بود اما ساعت ۱۹/۱۵ در خیابان روبروی سالن ترویج جهاد کشاورزی سخنرانی کردند و به دلایل که به ما هم اعلام نشد، جلسه را در جای دیگر برگزار کردند.
وی گفت: به نظر می‌رسید به دلیل استقبال کمی که دانشجویان از این سخنرانی کرده بودند، جلسه در این سالن لغو شد.
عبدالحمید پناهی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد نیز در حاشیه سخنرانی حسن عباسی که در مسجد سید الشهدا یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: هر سخنرانی و متینگ سیاسی که در خارج از دانشگاه‌ها توسط تشکل‌ها و احزاب سیاسی برگزار می‌شود باید از شورای تامین شهرستان بویراحمد و یا استان مجوز داشته باشد و این در حالی است که سخنرانی آقای عباسی در سالن ترویج هیچ مجوزی از شورای تأمین ندارد.
پناهی گفت: اما با این وجود در جلسه آنها در مسجد سید الشهدا یاسوج برای اینکه مشکلی بوجود نیاید و در کمال آرامش و امنیت برگزار شود، حاضر شدیم.
وی افزود: پرداخت هزینه سالن به منزله مجوز برای برگزاری سخنرانی نیست، بلکه حتماً باید از شورای تأمین برای اینچنین جلساتی مجوز وجود داشته باشد.
 


کد مطلب: 233687

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233687/گوهرگانی-هیچ-کسی-سخنرانی-آقای-عباسی-سالن-ترویج-ممانعت-نکرد-لیست-مکالمه-جانشین-سپاه-فتح-موجود-پناهی-این-جلسه-شورای-تامین-مجوز-نداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1