کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از آغاز طرح توزیع رایگان خانه به خانه نهال درخت نارنج تا بازدید میدانی شهردار و شورای شهرگچساران(+تصاویر)

9 اسفند 1395 ساعت 19:07


شهردار دوگنبدان در گفتگو با کبنانیوز ازخرید ۲۰ هزار نهال درخت نارنج و توزیع رایگان در قالب طرح خانه به خانه خبر داد.
اردلان زینل زاده افزود: این طرح از فردا سه شنبه در تمامی نقاط شهر آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
زینل زاده عنوان کرد: شهروندان با حفر ۲ الی ۳ گوده با فاصله چهل سانتی متری از جدول در جلوی منازل، ضمن مشارکت در زیبا سازی شهر و همچنین در این کار خیر سهیم شده و نهال درخت نارنج را بطور رایگان از شهرداری دریافت کنند.
شهردار گچساران درحاشیه بازدید میدانی از پروژه زیرسازی و آماده سازی خیابان های شهرک های لاله، جهاد، گلستان که با حضور اعضای شورای شهر گچساران انجام شد به کبنانیوز گفت: ۲ هزار تن قیر در سال جاری برای مرمت و آسفالت خیابان‌های این شهر خریداری شد.
اردلان زینل زاده ارزش ریالی این میزان قیر خریداری شده را ۱۶ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بیان کرد: با این میزان قیر خریداری شده ۷۰ درصد از معابر خاکی این شهر معادل ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت شد.
شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی و فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سال ۹۵ در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.
زینل زاده با بیان اینکه با تلاش و پیگیری های مستمر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت حواله بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای شهرداری دوگنبدان صادر شده افزود: با این میزان قیر می‌توان بیش از ۹۰ درصد از معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.
زینل زاده خاطر نشان کرد: آسفالت بلوار چهار راه گلستان تا شهرک هدایت، رینگ جنوبی کارکنان، بلوار شمالی شهید تاجگردون تا کوی فرهنگیان از مهمترین اولویت شهرداری دوگنبدان درسال آینده است.
وی در پایان گفت: هم اکنون زیر سازی شهرک‌های جهاد، لاله و گلستان با اعتباری بیش سه میلیارد ریال در دست اجراست.
 

 
 
 


کد مطلب: 233593

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233593/آغاز-طرح-توزیع-رایگان-خانه-نهال-درخت-نارنج-بازدید-میدانی-شهردار-شورای-شهرگچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1