کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت سیمان یاسوج نشان ملی «مدیریت جهادی» دریافت کرد (+سند)

9 اسفند 1395 ساعت 13:43


پانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی، برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی  برگزار شد که در این جلسه «سید یعقوب موسوی» مدیرعامل شرکت سیمان یاسوج نشان ملی مدیریت جهادی در تولید و کارآفرینی را دریافت کرد.
بنا بر این گزارش، در این اجلاس نمایندگان شرکت ICS GROUP آلمان، جمعی از مسئولان ارشد کشوری، وزرا، معاونین و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند که به دلیل تلاش‌ها و خدمات مدیریت و پرسنل کارخانه سیمان یاسوج، تندیس و لوح ارزنده در عرصه صنعت، تجارت، و اقتصاد ایران به «سید یعقوب موسوی» اهدا شد.
لوح و نشان‌های دریافتی به شرح زیر می‌باشد؛
نشان ملی مدیریت جهادی در تولید و کارآفرینی
نشان زرین استقامت ملی در تولید سیمان با کیفیت طی سال‌های ۹۴، ۹۳ و ۹۵
لوح سپاس استقامت ملی در تولید خدمات
بهترین و معتبرترین جایزه صنعت سیمان در زمینه کیفیت از شرکت ICS GHOUP آلمان
 
به گزارش کبنا، سید یعقوب موسوی مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دریافت این نشان ملی را نشان کیفیت برتر محصول تولیده شده در سایه عزم و همت والای مجموعه کارخانه است.
وی گفت: کارخانه سیمان یاسوج جهت رضایتمندی مصرف کننده همواره تعالی و پیشرفت کیفیت محصول تولیدی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
موسوی گفت: با تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و با وجود رکود در صنعت سیمان در ۱۱ ماهه سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل موفق به تولید و تحویل سیمان با کیفیت ممتاز معادل ۱۲۸ درصد ظرفیت اسمی شده‌ایم.

 


کد مطلب: 233481

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233481/شرکت-سیمان-یاسوج-نشان-ملی-مدیریت-جهادی-دریافت-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1