کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«جاوید» پاسخ «کاظمی» را داد؛ جلسات در حد مدیرکل دفتر فنی را کارشناسانم حضور پیدا می‌کنند

8 اسفند 1395 ساعت 7:53



شهردار یاسوج گفت: در جلساتی که در حد مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد باشد به دلیل حجم کار از معاونین و کارشناسان خود استفاده می‌نمایم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز با اشاره به سخنان حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری که در شورای ترافیک مطرح شد، اظهار کرد: با توجه به حجم کار شهرداری یاسوج در جلساتی که در حد مدیرکل محترم  دفتر فنی باشد از معاونین و کارشناسان خود استفاده می‌نمایم.
وی اضافه کرد: همچنین در جلساتی که به ریاست استاندار و معاونین محترم استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، شخصاً شرکت می‌نمایم و در این جلسه نیز مسئول واحد ترافیک شهرداری و مسئول سازمان حمل ونقل شهرداری حضور داشتند.
به گزارش کبنا، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترافیک (شنبه ۷ اسفندماه) با گلایه تند از شهردار یاسوج گفت: نشست شورای ترافیک که باید با حضور شهرداری‌ها برگزار شود، شهردار لنده و دهدشت با وجود مسافت طولانی راه در این نشست حضور پیدا می‌کند، اما متاسفانه با گذشت ۲۰ دقیقه از زمان جلسه شهردار یاسوج هنوز حضور ندارد.

کاظمی در ادامه افزود: به وضوح حضور شهردار یاسوج در تمام نشست‌ها کمرنگ است و با این روند به عنوان دبیرخانه شهرداری‌ها، از این به بعد مصوبات شهرداری یاسوج در نشست‌ها قرائت نمی‌شود.
وی تصریح کرد: بیشترین گلایه را از شهرداری یاسوج داریم، و باید نشست‌هایی در ارتباط با ترافیک شهر یاسوج برگزار شود چرا که ترافیک شهر یاسوج یک معضل جدی است.


کد مطلب: 233332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233332/جاوید-پاسخ-کاظمی-جلسات-حد-مدیرکل-دفتر-فنی-کارشناسانم-حضور-پیدا-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1