کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد تند «کاظمی» از شهردار یاسوج/ بی‌توجهی به معضلات ترافیک شهر یاسوج

7 اسفند 1395 ساعت 11:47


نشست شورای ترافیک استان در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز نشست شورای ترافیک به ریاست معاون امور عمرانی استانداری با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری،رئیس پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداران استان برگزار شد.
حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گلایه تند از شهردار یاسوج گفت: نشست شورای ترافیک که باید با حضور شهرداری‌ها برگزار شود، شهردار لنده و دهدشت با وجود مسافت طولانی راه در این نشست حضور پیدا می‌کند، اما متاسفانه با گذشت ۲۰ دقیقه از زمان جلسه شهردار یاسوج هنوز حضور ندارد.
کاظمی در ادامه افزود: به وضوح حضور شهردار یاسوج در تمام نشست‌ها کمرنگ است و با این روند به عنوان دبیرخانه شهرداری‌ها، از این به بعد مصوبات شهرداری یاسوج در نشست‌ها قرائت نمی‌شود.
وی تصریح کرد: بیشترین گلایه را از شهرداری یاسوج داریم، و باید نشست‌هایی در ارتباط با ترافیک شهر یاسوج برگزار شود چرا که ترافیک شهر یاسوج یک معضل جدی است.
وی با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر، گفت: به اعتقاد بنده اگر تمام نشست‌ها را به ترافیک شهر یاسوج اختصاص دهیم زمان کم می‌آوریم.
کاظمی افزود: شهرداری یاسوج باید از مبلغ اختصاصی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های کنترل نظارت را در سطح شهر یاسوج نصب کند.


کد مطلب: 233227

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233227/انتقاد-تند-کاظمی-شهردار-یاسوج-بی-توجهی-معضلات-ترافیک-شهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1