کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«حاج عدل» چگونه دیشموک را صاحب گاز کرد؟ / بازگشت مهمانان تاجگردون با پرواز اختصاصی / مردان اصولگرای گچساران در کنار «موحد» / عکس یادگاری جوانان گچساران و باشت با یک پروژه / گافی که «تاج‌گردون» منتشر کرد

7 اسفند 1395 ساعت 2:34




خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /


مردان اصولگرای گچساران در کنار موحد

یدالله مرادی، سرهنگ محمد رمضانی مردان سیاسی و نظامی گچسارانی همراه با حسین فیاض بخش در کنار موحد در یک تصویر دیده می شوند.




عکس: خبرآوران


عکس یادگاری جوانان گچساران و باشت با کلنگ زنی یک پروژه
در حاشیه برگزاری  سخنرانی‌های مسوولان در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب عده‌ای از جوانان گچساران و باشت در اقدامی جالب اقدام به گرفتن عکس یادگاری با کلنگ احداث این کارخانه کردند.




 


گافی که تاج‌گردون منتشر کرد/وقتی تابلوی شاه‌زینعلی دیده نمی‌شود
غلامرضا تاجگردون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، به گاف برخی کاندیداها در خصوص پخش این تصویر به عنوان کاروان انتخاباتی خود منتشر می کردند ، اشاره کرد.
در این توضیح این تصویر تاجگردون نوشت: عکسی از کاروان انتخابات سال گذشته که خیلی از کاندیداهای سراسر کشور از ان به عنوان کاروان خود استفاده کردند غافل از تابلوی شاه زینعلی!




بازگشت مهمانان تاجگردون با پرواز اختصاصی
۷ مدیر کشوری که در گچساران مهمان تاجگردون نماینده گچساران و باشت بودند، با پرواز اختصاصی به تهران برگشتند.



آئین کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک و چاروسا در روستای انجیره دیشموک+تصاویر



مراسم کلنگ زنی گازرسانی دیشموک و چاروسا در روستای انجیره از توابع دیشموک با حضور معاون وزیر نفت و عدل هاشمی پور انجام شد.

 امروز با حضور مسئولان دیشموک، شهرستان و استان و عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر عراقی معاون ویزر نفت، مهندس خادم مدیرعامل شرکت گاز استان، مهندس مومنی مدیر شرکت گازرسانی کشور، فرماندار کهگیلویه، ائمه جمعه بخش های شهرستان و شهر دهدشت و مردم،  مراسم کلنگ زنی گازرسانی دیشموک و چاروسا در روستای انجیره از توابع دیشموک انجام شد.










































آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید دیشموک برگزار شد+تصاویر







آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید دیشموک با حضور ائمه جمعه، مردم و مسئولان برگزار شد.
امروز آئین تکریم حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه سابق و حجت الاسلا م شیخ علی اکبر راوند  امام جمعه جدید با حضور ائمه جمعه دهدشت، چرام و حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مسئولان کهگیلویه، مردم و در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دیشموک برگزار شد.











































کد مطلب: 233115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233115/حاج-عدل-چگونه-دیشموک-صاحب-گاز-بازگشت-مهمانان-تاجگردون-پرواز-اختصاصی-مردان-اصولگرای-گچساران-کنار-موحد-عکس-یادگاری-جوانان-باشت-یک-پروژه-گافی-تاج-گردون-منتشر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1